ساری،

برقراری امنیت و انضباط اجتماعی با مشارکت های مردمی

ارتباط خوب و پسندیده با افراد موجب افزایش حس اعتماد ، جلب مشارکت های مردمی و برقراری نظم ، امنیت و انضباط اجتماعی می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ مهراب ریاحی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در کارگاه استانداردسازی و تعالی رفتار کارکنان پلیس راه و راهور غرب استان در چالوس گفت: گشاده رویی، فروتنی ، گفتار نیکو و حفظ حرمت مردم و ترک منت از نشانه های حسن خلق است که ماموران پلیس باید ضمن رعایت حقوق شهروندی با مردم با حسن خلق رفتار کنند.

وی یکی از وظایف مهم ماموران پلیس راه و راهور را برخورد مناسب با رانندگان برشمرد و افزود: ماموران باید در برخورد با رانندگان سه اصل مهم احترام، انضباط و اقتدار توام در رفتار را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزیابی رفتار رانندگان هنگام اعمال قانون را مهم دانست و گفت : باید براساس این ارزیابی، تصمیم گیری و با سعه صدر اعمال قانون کرد.

سرهنگ ریاحی بر افزایش و کسب مهارتهای گفتاری و رفتاری در راستای ارائه خدمات به شهروندان تاکید کرد و افزود: برقراری ارتباط خوب و پسندیده با افراد موجب افزایش حس اعتماد و جلب مشارکت های مردمی در برقراری نظم و امنیت و انضباط اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار