دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد

برخی منابع عراقی از شهادت "باسم الموسوی"، دبیرکل حزب‌الله این کشور خبر دادند.

دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه خبری «روداو» به نقل از یک منبع عراقی اعلام کرد "باسم الموسوی"، دبیرکل حزب الله عراق، که بخشی از نیروهای بسیج مردمی است، شب گذشته در حمله عناصر مسلح ناشناس در مرکز استان بصره واقع در جنوب عراق، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند.

سرگرد جمعه الحمرانی در این خصوص اعلام کرد باسم الموسوی، دبیرکل گروه حزب الله عراق ساعات پایانی شب گذشته، بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی او در منطقه «الحیانیه» در مرکز بصره، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند.

به گفته این منبع عراقی، عناصر مسلح پس از این عملیات متواری شدند و تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر کردستان
۲۲:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
روحش شاد. هزار ان عزیز هستند که جاشو پر کند به امید پیروزی خون بر شمشیر خدا لعنت کند ال سعود وهابی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۵
آقا مگر شهید بهشتی که از ابرار بود را شهید نکردند... مگر شمار زیادی از اولیاء خداوند را شهید نکردند؟ چه شد؟ الان می بینیم که هزاران شهید بهشتی دیگر از خون او زنده شدند. اگر شما دشمنان مکر می کنید. خداوند بر همه مکاران احاطه دارد و شما را آنچنان می زند که در خواب هم نمی بینید... میلیونها شهید بهشتی دیگر امروز در سراسر ایران و حتی جهان پخش هستند... قیافه آنها بسیاری از آنها را که ببینی هرگز حتی فکر هم نمی کنی که آنها بتوانند همانند شهید بهشتی عمل کنند... بسیاری از آنها حتی از او هم بالاتر رفته اند... ولی در بسیاری از آنها در ظاهر مشخص نیست... منتظر باشید... منتظر آتش های زیر خاکستر باشید... که ریشه شماها را از ته می کنند به زودی...
آخرین اخبار