چند خبر از عملیات نینوا ما می‌آییم؛

هلاکت 20 تروریست در حمله به غرب موصل/ انهدام 2 پهپاد داعش

نیروهای بسیج مردمی عراق با هجوم تروریست‌های داعش به غرب موصل مقابله کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری معلومه، فرماندهی نیروهای بسیج مردمی عراق اعلام کرد: هجوم تروریست های داعش به منطقه "تل عطبه" در غرب موصل ناکام ماند.

مرکز رسانه بسیج مردمی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی و پلیس فدرال عراق با هجوم تروریست های داعش به نزدیک منطقه "حجف" در جنوب تل عطبه مقابله کردند.

در این درگیری، 20 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند که 4 نفر از آنان عوامل انتحاری بودند که کمربند انفجاری به همراه داشتند.

در جنوب غرب موصل نیز نیروهای پلیس فدرال عراق دو پهپاد تروریست های داعش را در ورودی ساحل راست منهدم کردند.

به گفته یک منبع امنیتی در استان نینوا، نیروهای پلیس فدرال دو پهپاد متعلق به تروریست های داعش  را که مشغول تصویربرداری از منطقه بود نزدیک ورودی جنوبی ساحل راست موصل منهدم ساختند.

نیروی هوایی عراق نیز با استناد به اطلاعات امنیتی، در حمله‌ای به تلعفر در غرب موصل یک کارگاه بمب گذاری خودروهای تروریست های داعش را منهدم ساخت.

همچنین گروهی از افراد مسلح با حمله به یکی از مقرهای داعش در مرکز موصل، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

به گفته یک منبع امنیتی، این افراد مسلح به مقر تروریست های داعش در محله "ضباط" در ساحل راست حمله کردند و  ضمن به هلاکت رساندن 7 تروریست، یکی از سرکرده های بارز آنان را ربودند.

تروریست های داعش نیز ، که به شدت دچار ضعف شده‌اند، در اقدامی غیرانسانی به توزیع داروهای تاریخ مصرف گذشته در میان کودکان ساحل راست دست زده اند.

به گفته یک منبع محلی، مراکز بهداشتی متعلق به تروریست های داعش با فریب مردم، داروهای تاریخ مصرف گذشته میان کودکان محله "وحده" در ساحل راست توزیع کرده اند.

اهالی ساحل چپ نیز با توزیع نامه هایی در میان اهالی ساحل راست، آنان را به داشتن صبر و تلاش برای پیروزی نیروهای عراقی دعوت کردند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار