اصفهان؛

ذوب‌آهن به دنبال افزایش فاصله با استقلال تهران

از چارچوب هفته بيستم ليگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن در اصفهان از صبای قم پذيرايی می‌كند و سخت به دنبال پيروزی در اين ديدار خانگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 17 روز پنجشنبه 14 بهمن‌ماه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم بحران‌زده صبای قم است.

اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، علی‌اکبر عظیم‌پور و کوپال ناظمی داوران این بازی هستند و حسین عسگری نظارت بازی را بر عهده دارد؛ ذوب‌آهن و صبا در این بازی بدون محروم به مصاف یکدیگر می‌روند.

صبا که فقط دو پیروزی در لیگ امسال کسب کرده است، کار دشواری مقابل ذوب‌آهن دارد که 10 هفته است تن به شکست نداده و آخرین شکست ذوبی‌ها به هفته نهم و باخت به نفت در تهران بر‌ می‌گردد.

دو تیم در بازی رفت که در قم و به میزبانی صبا برگزار شد به تساوی 1 - 1 رضایت دادند و ذوب‌آهن با یک امتیاز به اصفهان بازگشت.

سبزپوشان دیار زاینده‌رود با 33 امتیاز در رده سوم هستند و خطر استقلال تهران را پشت سر خود حس می‌کنند؛ صبای قم هم که حال و روز خوبی ندارد با 13 امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد و برای فرار از سقوط به لیگ یک می‌جنگد.

ذوب‌آهن همراه فولاد خوزستان با 15 گل زده، بهترین زوج گلزن لیگ را در اختیار دارد؛ مرتضی تبریزی 9 گل و مهدی رجب‌زاده 6 گل برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده‌اند که در بازی فردا می‌توانند آمار خود را در دیدار خانگی بهبود ببخشند.

 برنامه بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است:

چهارشنبه 13 بهمن 95

ماشین‌سازی تبریز - استقلال  ساعت 17

پنجشنبه 14 بهمن 95

پیکان تهران - فولاد مبارکه سپاهان  ساعت 15

استقلال خوزستان – پدیده خراسان ساعت 15:30 

ذوب‌آهن اصفهان – صبای قم ساعت 17

سایپا تهران- فولاد خوزستان ساعت 15

جمعه 15 بهمن 95

سیاه‌جامگان مشهد- گسترش‌فولاد تبریز ساعت 15

صنعت‌نفت آبادان- نفت تهران ساعت 17:15 

یکشنبه 17 بهمن 95

پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز ساعت  17





انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.