اصفهان؛

شکست‌ناپذیری ذوب‌آهن پايان يافت

پس از پايان هفته بيستم ليگ برتر فوتبال، ذوب‌آهن بعد از 10 هفته شكست خورد و سپاهان به 697 گل در ليگ برتر رسيد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیستم لیگ برتر فوتبال روز‌های چهارشنبه 13 بهمن‌ماه تا یک‌شنبه 17 بهمن‌ماه برگزار شد.

در بازی‌های این هفته ذوب‌آهن در فولادشهر میزبان صبای قم بود، در این بازی که با از‌ دست رفتن موقعیت‌های فراوان برای ذوب‌آهن همراه بود، صبای قم با یک بازی حساب‌شده به پیروزی یک بر صفر رسید.

ذوب‌آهن دومین بار در این فصل در یک دیدار خانگی شکست خورد، آنها در هفته ششم هم در فولادشهر مغلوب تراکتورسازی شده‌ بودند.

این باخت نوار شکست‌ناپذیری سبزپوشان دیار زاینده‌رود را هم پاره کرد، ذوبی‌ها که در 10 هفته گذشته لیگ برتر شکست نخورده‌بودند و از این حیث بهترین تیم لیگ بودند، این رکورد را از دست دادند.

در بازی دیگر هفته که یه سمت آن یک تیم اصفهانی بود، سپاهان در تهران مهمان پیکان بود و در یک دیدار پر گل سه بر دو شکست خورد.

سپاهان هم بعد از هفت هفته شکست‌ناپذیری، متحمل شکست شد.

نکته جالب دیگر در این بازی، گلزنی مسعود حسن‌زاده، خرید نیم‌فصل عبد‌الله ویسی بود، حسن‌زاده که در چهار حضورش در ترکیب سپاهان سه گل به ثمر رسانده‌، خرید موفق سپاهان لقب گرفته است.

سپاهان با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، به 697 گل زده در لیگ برتر رسید و تنها سه گل تا رسیدن به رکورد 700 گل‌زده در لیگ برتر فاصله دارد که نباید کار سختی برای این تیم در 10 هفته پایانی باشد.

ذوب‌آهن با 33 امتیاز چهارم است و سپاهان با 28 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است و هر دو تیم به فکر کسب سهمیه آسیایی هستند و رقبای سر‌سختی چون تراکتورسازی، استقلال تهران و پیکان دارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار