جدال اصفهان و تبریز زیر سایه دربی سرخابی‌ها

بازی تیم‌های تراکتورسازی و ذوب‌آهن همزمان با یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم‌فصل دوم لیگ برتر برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته بیست‌ و یکم لیگ برتر فوتبال که از روز پنجشنبه آغاز شده، امروز و فردا نیز ادامه پیدا خواهد کرد که امروز تیم ذوب‌آهن به میهمانی تیم تراکتورسازی می‌رود.

دو تیم در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که نتیجه به‌ دست‌آمده در این مسابقه، برای کسب سهمیه آسیایی سرنوشت‌ساز است؛ از سوی دیگر صدرنشین لیگ نیز قبل از حضور در دربی، نیم‌نگاهی به نتیجه‌ رقم خورده در این بازی دارد.

ذوبی‌ها هفته گذشته پس از مدت‌ها باخت را تجربه کرده و در بازی خانگی مقابل صبا، نتیجه را به این تیم واگذار کردند تا سه امتیاز مهمی را از دست بدهند، تیم تبریزی نیز هفته گذشته شکست سختی را برابر پرسپولیس متحمل شد تا بدین ترتیب بازی امروز، برای هر دو تیم جنبه جبران مافات پیدا کند.

ذوبی‌ها در جام حذفی با شکست مقابل تراکتورسازی از رسیدن به فینال محروم شدند تا فرصت هت‌تریک در جام حذفی را از دست بدهند و حالا با برد در دیدار لیگ، می‌توانند انتقام آن باخت را بگیرند.

گفتنی است فردا در دربی تهران، دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم می‌روند که تساوی در این دیدار، به سود ذوب‌آهن و تراکتورسازی خواهد بود، البته به شرطی که هرکدام از این دو تیم، از بازی امروز سه امتیاز را کسب کنند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.