اصفهان؛

ذوب‌آهن به دنبال ادامه روند شكسست ناپذيری است

از هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال، روز دوشنبه 4 بهمن‌ماه ذوب‌آهن رده سومی در اصفهان ميزبان فولادخوزستان رده هشتمي است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روز‌های یکشنبه 3 بهمن و دوشنبه 4 بهمن‌ماه برگزار می‌شود و روز دوشنبه ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان فولاد خوزستان است.

این دیدار از ساعت 16:40 و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار می‌شود و رضا سخندان، محمد‌رضا منصوری و یاسر فرهنگ، فغانی را در امر قضاوت یاری می‌کنند؛ ناظر این بازی هم فریدون اصفهانیان است.

هر دو تیم ذوب‌آهن و فولاد بدون محروم پا به این مسابقه حساس می‌گذارند و ذوبی‌ها در دیدار رفت با 2 گل فولاد را مغلوب کردند.

ذوب‌آهن با 27 امتیاز در رده سوم و فولاد خوزستان با 23 امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده‌بندی قرار دارند.

مجتبی حسینی، سرمربی سبزپوشان می‌تواند در صورت صادر شدن کارت بازی، از ربیع عطایا بازیکن تازه به خدمت گرفته شده لبنانی خود استفاده کنند؛ نعیم سعداوی سرمربی فولاد هم با توجه به صادر شدن کارت بازی بختیار رحمانی و میثم دورقی، دست بازتری در انتخاب ترکیب تیمش دارد.

ذوب‌آهن که در 8 بازی گذشته شکست نخورده و دو تساوی و شش پیروزی کسب کرده و از هین رو به دنبال ادامه این روند و نزدیک کردن خود به دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی است.

در طرف دیگر فولاد خوزستان که در دو بازی قبلی با تساوی برابر ماشین‌سازی تبریز و شکست سنگین مقابل پرسپولیس در خانه، فقط یک امتیاز به دست آورده، سخت به دنبال کسب پیروزی در این دیدار است.

سبزپوشان دیار زاینده‌رود فقط 7 گل تا رسیدن به 600 گل زده در تاریخ لیگ برتر فاصله دارند و امیدوارند قبل از اتمام این فصل به این رکورد برسند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.