اصفهان؛

در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:‌ در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم. خوشبختانه با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم یک گل زدیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمجتبی حسینی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سیاه‌جامگان در نشست خبری، گفت: همیشه بازی اول سخت است. با توجه به اینکه بازی‌های مدتی تعطیل بود گفتیم شاید به مشکل بخوریم. در ضربات آخر کمی مشکل داشتیم. خوشبختانه با وجود اینکه موقعیت‌های زیادی داشتیم یک گل زدیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

وی در مورد اینکه در این بازی جای خالی مرتضی تبریزی احساس شد، افزود: آنقدری که بازیکنان ما فرصت از دست دادند شاید اگر مرتضی تبریزی هم بود این مشکل به وجود می‌آمد. رضا شکاری بعد از بهبودی تنها 10 دقیقه بازی کرد و ریسک بود بیشتر از او استفاده کنیم. قاسم حدادی‌فر هم بعد از اتمام مصدومیت می‌تواند برای ما بازی کنیم.

سرمربی ذوب آهن تأکید کرد:‌ خوشحالیم که می‌توانیم خلق موقعیت کنیم. تمام کردن موقعیت و به گل تبدیل کردن توپ نیاز به تمرکز بیشتر دارد. امیدوارم بازیکنان در این زمینه بهتر شوند.

وی در ادامه در مورد اینکه آیا به جذب یک مهاجم تمام کننده و با کیفیت نیاز دارد، یادآور شد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. شروع کار همیشه سخت است امیدوارم بازیکنان در مسابقات پیش رو بهتر از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. معدود بازیکنانی در دنیا هستند که از تمام توپ‌ها استفاده کنند. اکثر تیم‌های ایران این مشکل را دارند به خاطر همین مسئله توجهات همیشه به مهاجمان معطوف است ما هم دوست داریم یک مهاجم خیلی خوب بگیریم اما قیمت‌ها بالا است امیدوارم با تمرکز بیشتر بتوانیم به این خواسته تیم برسیم. 

حسینی در مورد ربی عطایا بازیکن لبنانی مدنظر تیمش، گفت: این بازیکن با باشگاه مذاکره می‌کند و خبر ندارم که آیا کار قراردادش تمام شده است یا نه. او کاپیتان تیم صدر جدولی لبنان است با توجه به داشتن دو مهره لبنانی روی لیگ این کشور شناخت داشتیم او چپ پا است و می‌تواند برای ما در چند پست به میدان برود.

سرمربی ذوب آهن در مورد اختلاف باشگاه‌ها با تیم ملی و استعفای کارلوس کی‌روش، گفت:‌ چون از زمان مربوط به این موضوع گذشته بهتر است در مورد آن صحبت نمی‌کنم دراین مورد به خوبی اظهار نظر شده است. امیدوارم شرایط خوبی فراهم شود که هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها به موفقیت برسند و همه به هم کمک کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.