اصفهان؛

نیمه اول گل زدیم و نیمه دوم بازی را کنترل کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: مقابل فولاد خوزستان در نیمه اول گل زدیم و نیمه دوم بازی را کنترل کردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی بعد از برد تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت:این بازی برای ما بسیار مهم بود و از نظر شرایط جدول محکوم به برد بودیم. ما می‌خواستیم ببریم تا در بالای جدول بمانیم. در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه  دوم بازی را کنترل کرده و به حریف موقعیت ندادیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که بازی سخت را با برد به پایان رساندند.

مجتبی حسینی افزود: خدا را شکر می‌کنم که از این بازی سربلند بیرون آمدیم و خاطرات بدی از فولاد در ورزشگاه فولادشهر داشتیم. ولی با برد امروز این خاطرات پاک شد.

وی درخصوص اینکه آیا ذوب‌آهن در نیمه دوم افت کرد یا فولاد بهتر بازی کرد، گفت: ما در نیمه اول به گل رسیدیم و چند موقعیت به حریف دادیم اما وقتی متوجه این موضوع شدیم، راه‌های نفوذ آنها را بسته و اجازه ندادیم موقعیت بیشتری خلق کنند.

حسینی تأکید کرد: فولاد همیشه خوب بوده و من خیلی خوشحالم که بعد از 3، 2 سال در اصفهان فولاد را شکست دادیم.

وی درخصوص ربیع عطایا که در فهرست 18 نفره تیمش حضور نداشت، گفت: او هنوز با آب و هوای اصفهان آشنا نیست و به خاطر خشکی آب و هوای اینجا کمی مشکل دارد به همین علت از او استفاده نکردیم.

خبرنگاری در خصوص دلایل تعویض علی حمام از حسینی سؤال کرد که وی پاسخ داد: ما تغییر سیستم دادیم و مجبور شدیم این بازیکن را تعویض کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار