از مدارس مروج سلامت در گناوه تجلیل شد

با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از مدارس مروج سلامت شهرستان گناوه با اهداء لوح تقدیر شد.

از مدارس مروج سلامت در گناوه تجلیل شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه صبح سه‌شنبه در این آئین گفت: هدف طرح مدارس مروج سلامت ارتقاء سطح سلامت جامعه از طریق آموزش به دانش آموزان و تمرکز بر بهترین سال‌های رشد یعنی کودکی و نوجوانی این عزیزان است که آینده سازان ایران عزیز هستند.

اسکندر احمدی ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تعامل بسیار خوب شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه و مجموعه آموزش و پرورش در بحث سلامت افزود: در دولت تدبیر و امید توجه خاص و ویژه‌ای به بحث سلامت شده که در نوع خود بی‌نظیر و ماندگار خواهد بود.

در این مراسم از مدیران مدارس مروج سلامت ستاره‌دار در قالب اهدای لوح از طرف دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تقدیر شد.

در میان مدارس مروج سلامت شهرستان، مدارس دخترانه زهره با مدیریت خانم خدیجه هجری و مدرسه ۲۲ بهمن با مدیریت خانم لیلا عباسی ۴ ستاره دریافت کرده و ضمن اهداء لوح از ایشان تقدیر شد.

در این مراسم علی زکی زاده رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه، اسکند احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گناوه، فرح ناز محبی رئیس گروه سلامت جوانان، نوجوانان و مدارس استان بوشهر، عبدالمحمد شعرانی رئیس اداره سلامت و تندرستی و مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، زهره بهمیاری کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس گناوه و جمعی دیگر از مسئولین شبکه بهداشت و آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.