بوشهر:

تشریح ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری برای دهه فجر

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بوشهر از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع به مناسبت نکوداشت دهه مبارک فجر از سوی این سازمان خبر داد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری برای دهه فجر
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فاطمه صفرزاده در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر افزود: دهه فجر یاد آور حماسه ای است که تمام ملت ایران یک دل و همزبان سرود آزادی را سردادند از این رو در نکوداشت این ایام فرخنده باید همگان کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود افزود: دهه مبارک فجر دهه پیروزی و رسیدن به اوج بلندی و قدرت، دهه نجات از ظلمت و استثمار است که باید در سایه سار منویات رهبری و در راه عزت و افتخار ایران تلاش کنیم.

وی در ادامه به تشریح برنامه های شاخص این سازمان در دهه فجر پرداخت و گفت: برگزاری شب شعر انقلابی در عمارت هفته، نور افشانی شب 12 بهمن ماه در میدان شهرداری بوشهر، اجرای جشن میلاد حضرت زینب (س) و تقدیر از پرستاران همراه با برپایی ایستگاه سلامت، راه اندازی ایستگاه نقاشی و صلواتی 13 بهمن در پارک شورا باهمکاری نظام پرستاری، مسابقه عکس موبایلی در روز 22 بهمن و برگزاری مسابقات ورزشی بین محلات با حضور 30 محله در بوشهر بخشی از این برنامه هاست.

صفری زاده اضافه کرد: برگزاری جشن دهه فجر ویژه کودکان در پارک باهنر، اجرای مراسم نور افشانی ویژه 21 بهمن ماه، مسابقه کتابخوانی در فرهنگسرای محلات عالی آباد، اجرای تئاتر خیابانی 15 و 16 بهمن ماه در پارکهای سطح شهر، پارچه و دیوارنویسی با موضوعیت انقلاب در پارک باهنر و ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در سطح پارک ها با همکاری حوزه علمیه از دیگر برنامه هاست.

مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری بوشهر ادامه داد: برگزاری بازیهای بومی محلی به مناسبت دهه مبارک فجر، اجرای برنامه فرهنگی آبروی محله در منزل شیهد عمادی واقع در تنگک اول در 12 بهمن ماه، قراردادن نمادهای انقلابی در میادین قدس و شهرداری، بر افراشتن بالن در آسمان در طول دهه مبارک فجر در مسیر راهپیمایی22 بهمن از دیگر برنامه های شاخص سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بندر بوشهر به شمار می رود.

انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.