اصفهان؛

رشد 7 درصدی مصرف برق در استان اصفهان

مدیریت مصرف شرکت توزیع برق اصفهان گفت: در تابستان سال جاری پیک بار برق شهرستان اصفهان هفت درصد رشد داشت و به هزار و 59 مگاوات رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدمهدی عسگری صبح امروز در نشست مدیران انرژی صنایع بالای یک مگاوات از مشترکین توزیع برق اصفهان با اشاره به شیوه‌های همکاری صنایع در بخش مدیریت بار و مصرف اظهارکرد: 5 طرح برتر مدیریت بار وجود دارد که تا به حال 3 طرح تعطیلات، تعمیرات و ذخیره عملیاتی و طرح به کارگیری مولد اضطراری اجرا شده و جزئیات آن در اختیار واحدهای صنعتی قرار گرفته است.

وی در رابطه با 2 طرح دیگر مدیریت بار که از سال آینده اجرا خواهد شد، افزود: طرح‌های زمان استفاده و طرح قطع بار بحرانی برای مشترکین اجرا خواهد شد که براساس تفاهم‌نامه میان مشترکین و شرکت توزیع برق صورت خواهد گرفت.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان در رابطه با میزان مصرف برق گفت: در تابستان سال جاری پیک بار برق شهرستان اصفهان 7 درصد رشد داشت و به هزار و 59 مگاوات رسید و این در حالی است که رشد مصرف در زمستان همین سال با توجه به افزایش انشعابات به 5 درصد رسید.

وی همچنین در رابطه با الگوی مصرف مشترکین خانگی تصریح کرد: رشد مصرف در بخش خانگی متوقف شده و بیشترین رشد مصرف را در تعرفه‌های صنعتی، عمومی، تجاری و کشاورزی شاهد بودیم.

این مقام مسئول در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در رابطه با زمان اوج مصرف برق در شهر اصفهان گفت: اوج مصرف برق در سه بازه زمانی در طول ساعت شبانه‌روز اتفاق می‌افتد که به ترتیب 11 صبح تا 3 بعدازظهر، 4 تا 5 بعدازظهر و 7 شب تا 11 شب است.

عسگری همچنین در این همایش ضمن اشاره به گزارش معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر از کسب مقام سوم شرکت توزیع برق اصفهان در پیک سایی خبر داد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار