اصفهان؛

اختصاص 20 میلیارد ريال پاداش برای صرفه‌جویی صنایع

مدیر روابط عمومی امور برق اصفهان گفت: تا کنون 20 میلیارد ریال پاداش به صنایع و سازمان‌هایی داده شده که در تابستان 95 در پیک بار برق مصرف خود را مدیریت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی‌اکبری در نشست خبری امور مرکز برق استان اصفهان گفت: مهم‌ترین بحث پیش روی ما بحث‌های مدیریت انرژی و مدیریت مصرف برای عبور از پیک بار مصرف در تابستان سال 96 است.

وی با اشاره به تابستان سال جاری که تابستان بدون خاموشی بود، افزود: سال جاری با توجه به فرهنگ‌سازی که صورت گرفت و مشاوره‌هایی که به ادارات و سازمان‌ها و صنایع داده شد مشکلی از بابت قطعی برق به وجود نیامد.

مدیر روابط عمومی امور برق اصفهان در زمینه طرح‌های تشویقی اظهار داشت: تا کنون 20 میلیارد ریال پاداش به صنایع و سازمان‌هایی داده شده که در تابستان 95 در پیک بار برق مصرف خود را مدیریت کردند و این پاداش در قالب اعداد در قبض برق واحدها لحاظ شد.

این مقام مسؤول در رابطه با همکاری شرکت برق اصفهان با شرکت برق خوزستان برای عبور از بحران بیان کرد: 11 گروه از شرکت برق اصفهان برای کمک به تعویض تأسیسات این استان از اصفهان فرستاده شد و 36 نفر از نیروهای متخصص از استان اصفهان اعزام شدند.

وی افزود: شرکت توزیع برق هر گونه آمادگی برای مقابله با بحران‌های پیش رو را دارد و برای پیشگیری این دست از معضلات و خاموشی‌های ناگهانی اقدامات لازم صورت گرفته است.

علی‌اکبری در پایان به برگزاری مراسم تقدیر از مدیران انرژی صنایع، سازمان‌ها و ادارات عمومی و کشاورزان در هفته جاری اشاره کرد و گفت: مدیران انرژی در کنترل مصرف برق در پیک بار مصرف برق در تابستان 95 نقش مهم و تأثیرگذاری داشتند و آیین قدردانی از آن‌ها به عمل خواهد آمد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.