اصفهان؛

کسب رتبه اول شاخص عملکردی اداره برق تیران و کرون در استان

محمدرضا معینی از کسب رتبه اول شاخص عملکردی اداره برق تیران و کرون در استان اصفهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا معینی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به کسب رتبه اول در شش‌ ماهه اول سال توسط امور برق شهرستان در استان اظهار داشت: تعداد 21 شاخص از جمله مدت‌ زمان خاموشی، تعداد کنتور، میانگین زمان طراحی و اجرای پروژه، مدت‌ زمان تعویض کنتور و پاسخگویی به مشتریان در ارزیابی عملکرد استان مد نظر قرار گرفت که فعالیت ویژه کارکنان اداره برق شهرستان در کسب این مقام جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به در نظر گرفتن بودجه یک میلیارد و 650 میلیون تومانی در سال جاری برای این شهرستان تصریح کرد: توسعه و احداث شبکه برق‌رسانی 900 میلیون تومان، بهینه‌سازی شبکه‌ها یک میلیارد تومان و بهینه‌سازی روشنایی نیز 70 میلیون تومان هزینه در برداشته است که این مبلغ هزینه شده 17 درصد از اعتبار تعیین‌ شده بیشتر است.

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق توسط مشترکین عنوان داشت: استقبال بسیار خوبی از طرح‌های مدیریت مصرف برق توسط مشترکین در بخش‌های مختلف صورت گرفت که اداره برق شهرستان حدود 150 میلیون تومان پاداش به این مشترکین اختصاص داد.

معینی یادآور شد: طی سال جاری تعداد 563 مشترک در بخش‌های مختلف خانگی، صنعتی، تجاری و کشاورزی اضافه‌ شده و تعداد 480 کنتور قدیمی با کنتور جدید تعویض شده‌اند.

وی با اشاره به عدم وجود حوادث و خسارت ناشی از برق گرفتی در شهرستان تأکید کرد: خوشبختانه در سال جاری حوادث و خسارت‌های جانی در حین اجرای پروژه‌ها در اثر برق‌ گرفتگی نداشته‌ایم، ولی هزینه‌هایی برای حوادث از جمله برخورد خودرو به شبکه‌های برق پرداخت‌ شده است.

مدیر امور برق شهرستان تیران و کرون در پایان خاطرنشان کرد: ساعات اوج مصرف در شهرستان تیران و کرون در تابستان محاسبه می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار