اصفهان؛

اقدامات شایسته آیت‌الله مظاهری درخور تجلیل است

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی پیامی اقدامات شایسته و معنوی آیت‌الله مظاهری را درخور تجلیل و تقدیر دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل ازاداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی به مناسبت برگزاری کنگره نکوداشت آیت‌الله حسین مظاهری، با ارسال پیامی به این کنگره اقدامات شایسته و معنوی این عالم ربانی در راستای خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را درخور تجلیل و تقدیر دانست.

در این پیام آمده است: عالمان وارسته و فرزانه به قاعده اخلاص در بندگی و ایمان به راستی وعده الهی، مراتب قرب الی الله را معنا می‌کنند؛ آنان که اسوه‌های معرفت و معنویت در میان مسلمانان جهان، شیعیان و به ویژه ملت شریف ایران هستند و وصول به مقصد و مقصود را می‌توان از شکوه منش و عظمت رفتار و اخلاقشان به خوبی مشاهد کرد.

شهیدی در ادامه این پیام بیان داشته است: علمای والامقامی که نه تنها در مسیر حق گام برمی‌دارند بلکه با حمایت‌های معنوی خود، بندگان شایسته و جویای حقیقت را نیز با علم خویش از الطاف الهی بهره‌مند می‌سازند.

وی تصریح می‌دارد: اقدامات شایسته و معنوی آیت‌الله مظاهری در بخش‌های مختلف و از جمله حمایت و همکاری با مسؤولان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران که برگرفته از ایمان والا و اعتقادی ستودنی بوده، درخور تجلیل و تقدیر است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز داشته است: اکنون که قرار است کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری برگزار شود، فرصت را مغتنم شمرده و ضمن قدردانی از خدمات شایسته این عالم ربانی، از پروردگار متعال، عزت و سلامتی را برای ایشان مسألت کرده و آرزومندم تا همیشه شیعیان جهان، ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتوانند از حضور پرفیض آیت‌الله مظاهری بهره‌مند شوند.

 کنگره بررسی شخصیت، اندیشه و همچنین رونمایی از آثار آیت‌الله مظاهری فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه و استاندار اصفهان، آیت‌الله استادی دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم و رئیس تبلیغات حوزه علمیه قم در اصفهان برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.