اصفهان؛

آیت‌الله مظاهری نماد اعتدال و انصاف و دوری از افراط و بی‌اخلاقی است

رئیس جمهور ایران در پیامی که به مناسبت برگزاری کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری صادر کرد ایشان را نماد اعتدال و انصاف و دوری از افراط بی اخلاقی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کنگره نکوداشت آیت‌الله حسین مظاهری صبح امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه و استاندار اصفهان، دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم و رئیس تبلیغات حوزه علمیه قم در اصفهان آغاز به کار کرد.

در ابتدای این مراسم مرتضی بانک معاون کل‌سرپرست نهاد ریاست جمهوری پیام حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشور به این کنگره را قرائت کرد.

در این پیام آمده است: «نکوداشت مقام و آثار بزرگان که با منش خویش مردم را به سوی اخلاق، مودت و محبت فرا می‌خوانند؛ حرمت نهادن به ارزش‌های و معیارهایی است که به جامعه قوام می‌بخشد.

حضرت آیت الله مظاهری از آغاز مسؤولین نخست خویش را آموزش اخلاق محمدی و عدالت علوی دانسته و توفیق یافته‌اند نه تنها در اصفهان بلکه در سراسر کشور زیبندگی و چهره رحمانی اسلام را به داخل خانواده‌ها و اجتماع ببرد.

این شخصیت ارزنده نمادی از اعتدال و انصاف و دوری از افراط بی اخلاقی است، خدا را شاکریم در استانه میلاد پیامبر رحمت وا امام رحمت مسولان و بزرگان اصفهان به نام عالم بزرگوار راهی را گشورده اند که در هرکجای ایرانی به فدرادانی و پاسداشت از اعدتدابل منتهی شود.

امروز بیش از همیشه باید باید در پی به گسترش و تعمیق تعلی و اخلاق باشبم چرا که اخلاق گهر درخشان جامعه ای است که همه به اسم اسلام و انقلاب در پی آن بوده و هستیم.

طول عمر و سلامتی روز افزون این ذخیره فقاهت و معنویت را از خداوند خواستارم.»

حسن روحانی 25 آذرماه  1395



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.