سمنان؛

اکران فیلم های فجر در سمنان خصوصی نیست

بیش از 10 فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از آغاز سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از چهاردهم تا بیست و یکم بهمن به مدت هشت روز در استان سمنان  خبردادوگفت: ۱۵ فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان اکران خواهد شد.
 
محمدرضا سوقندی  با بیان اینکه اکران این فیلم ها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد و افزود: اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سمنان هم‌زمان با تهران و بدون هیچ تأخیری انجام می‌شود.
 
وی از اکران دو فیلم هرکدام در دونوبت خبردادواظهارداشت: قیمت تک فروشی بلیط این جشنواره ١٠ هزار تومان و بلیط بسته هشت تایی هر بلیط هشت هزار تومان است.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رگ خواب، پشت دیوار سکوت، اشنوگل، کارگر ساده نیازمندیم، ، شماره ١٧ سهیلا، آباجان، رهایی از بهشت، خوب بد جلف، یک روز به خصوص ماه گرفتکی، کمدی انسانی، نگار!؟، انزوا، خانه دیگری و آزادی به قید شرط اسامی فیلم هایی است که در استان سمنان در مدت برگزاری جشنواره فیلم فجر اکران می شود.
 
سوقندی به برگزاری جشنواره موسیقی استان سمنان اشاره داشت و تصریح کرد: این جشنواره  پانزدهم بهمن برگزار می شود.
 
وی از حضور ۳۸۸ نفر شرکت‌کننده در جشنواره شهرستانی خبر داد و گفت: تعداد ۱۹۳ نفر از شرکت‌کنندگان برتر نیز به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: این جشنواره با تجارب برگزاری سال ها گذشته در بخش های مختلف نواها و آواها، سنتی و موسیقایی برگزار می شود که نفرات برتر رشته های مختلف از جوایز این جشنواره برخوردار خواهند شد.
 
سوقندی با بیان اینکه موسیقی این استان از ظرفیت بالایی برخوردار است، افزود: موسیقی محلی استان سمنان که از تنوع بالایی هم برخوردار است به خوبی به مخاطبان این هنر شناسانده نشده است.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار