شاهرود؛

شهرهای آرادان و میامی مجهز به سینما می شوند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تجهیز شش شهرستان این استان به سینمای دیجیتال خبر داد .

شهرهای آرادان و میامی مجهز به سینما می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تجهیز شش شهرستان از هشت شهرستان این استان به سینمای دیجیتال خبر داد و گفت: دو شهر میامی و آرادان نیز به زودی دارای سینما می شوند.
محمدرضا سوقندی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی سه رویکرد فرهنگ عمومی، تخصصی و سازمانی را در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی  در توضیح رویکرد فرهنگ عمومی گفت :فرهنگ عمومی یعنی گفتمان سازی، اصلاح الگوی مصرف، حمایت از تولید و مصرف داخلی، مبارزه با فساد و ... که در این حوزه ها تلاش بسیاری شده و در دستور کار قرار گرفته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه یک کارگروه علمی، مشورتی دائمی زیر نظر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان فعال شده است، ادامه داد: از تمامی دستگاه های استان برنامه در خصوص فرهنگ عمومی گرفته و آنها را زیر نظر این شواری دائمی رصد و بررسی می شوند.
سوقندی با بیان اینکه کارگروه‌هایی تشکیل شده تا بر اساس برنامه ریزی کار را پیش ببریم، گفت: کارگروه فرهنگ اجتماعی، ستاد اقتصاد مقاومتی، کارگروه تحول اداری و پژوهشی و فناوری و ... از جمله این کارگروه هاست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، افزود: یکی دیگر از برنامه ها استفاده از ظرفیت کانون فرهنگ مساجد است که با هدف تبیین گفتمان دینی صورت می گیرد.
سوقندی راه اندازی بازارچه های فضای مجازی با استفاده از اپلیکیشن موبایلی را از دیگر برنامه ها عنوان کرد وافزود: از این راه می‌توانیم محصولات فرهنگی و هنری را به فروش برسانیم که به نوعی تقویت اقتصاد هنر نیز هست.
‎وی طراحی جشنواره تولیدات هنری ورسانه ای از جمله شعر، مقاله، پژوهش، خبر و ... همچنین توجه جدی جشنواره ها به اقتصاد مقاومتی را از دیگر برنامه های اداره کل برشمرد وگفت: برگزاری کارگاه ها، جامعه هنری را توانمند می کند تا اقتصاد خود را با رویکرد مقاومتی، خلاق پیگیری کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در بخش دیگر به توضیح فرهنگ سازمانی در اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: در این حوزه نیز تلاش شده تمامی معاونین، کارمندان و پرسنل در کل برنامه ریزی ها به سمت اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی انرژی حرکت کنند.
سوقندی خاطرنشان کرد: واگذاری برخی امور به بخش خصوصی و واگذاری پروژهای نیمه تمام که به نوعی کاهش تصدی گری دولتی را به دنبال دارد، از دیگر اقدامات حوزه سازمانی در بخش اقتصاد مقاومتی است.
انتهای پیام/ر
 


برچسب ها: مجهز ، سینما ، دیجیتال ، میامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار