سمنان؛

23طرح برق رسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد

این طرح ها با صرف 12میلیارد و 662 میلیون ریال اعتبار در روستاهای این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،سید محمد حسینی نژاد معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در این هفته دو طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه فشارضعیف و فشار متوسط روستای اروانه شهرستان سرخه با مبلغ 467 میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

حسینی نژاد بهینه سازی شبکه فشار ضعیف روستای چاشم شهرستان مهدیشهر را با صرف یک میلیارد و 721 میلیون ریال اعتبار و بهسازی شبکه توزیع برق روستاهای کردوان و کوشک شهرستان گرمسار با اعتبار پنج میلیارد و 700 میلیون ریال را از دیگر طرح های مورد بهره برداری هفته دولت اعلام کرد.

وی اظهار داشت: 11 طرح برق رسانی در روستاهای نردین، تلوبین، سوداغلن، دشت شاد، قدس، شریف آباد، پویه، ارمیان، حق الخواجه، کرنگ و باغچه کالپوش در شهرستان میامی با مبلغ 2 میلیارد و 418 میلیون ریال بهره برداری می رسد.

حسینی نژاد احداث و بهسازی شبکه توزیع برق روستاهای محمدآباد، دشت بوو طزره شهرستان دامغان با اعتباریک میلیارد و 758 از جمله این طرح ها برشمرد و گفت : نصب پست های توزیع برق و بهینه سازی خطوط توزیع برق در روستاهای یونس آباد، سعدآباد، بدشت و خیج در شهرستان شاهرود نیز با مبلغ 598 میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می شوند.

دولت یازدهم در سه سال گذشته بالغ بر 730 میلیارد ریال اعتبار در طرح های شرکت توزیع برق استان سمنان هزینه کرده است.
انتهای پیام/ز

برچسب ها: طرح ، پروژه ، برق رسانی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار