سمنان استان خوش‌مصرف‌ها / ۶۰ درصد برق صرف تولید می‌شود + فیلم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان با اشاره به خوش‌مصرف‌بودن مشترکان گفت: ۶۰ درصد برق توزیعی در این استان به بخش تولید اختصاص دارد و سهم بخش خانگی از مصرف انرژی برق کمتر از ۲۰ درصد است.

سید محمد حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: مدیریت مصرف به جای اعمال خاموشی، رویکرد شرکت توزیع برق برای گذر از دوره اوج مصرف برق تابستانه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان ادامه داد: مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی جزو استان‌های خوش‌مصرف هستند و امید می‌رود در تابستان امسال نیز مشترکان با رعایت الگو و مدیریت مصرف با شرکت توزیع برق در حفظ پایداری شبکه همراهی لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: افزایش بهره‌وری از جمله راهکار‌های مدیریت مصرف است و انتظار می‌رود برای تحقق این موضوع مصرف‌کنندگان هنگام خرید لوازم برقی به میزان بهره‌وری و رده‌بندی میزان مصرف برق کالا دقت کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان، درنظرگرفتن تعرفه تشویقی برای مشترکان خوش مصرف و کم مصرف از جمله برنامه‌های عملیاتی وزارت نیرو برای مدیریت مصرف است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت الگو و مدیریت مصرف، تصریح کرد: برخورد با مشترکان پرمصرف با اهتمام ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان گفت: انجام راهکار‌های ساده مانند استفاده از دور کند کولر‌های آبی، تنظیم اسپیلت‌ها بر روی دمای ۲۵ درجه و خاموش کردن وسایل اداری پس از پایان ساعت کاری، از جمله اقدامات ساده، اما بسیار کارساز به منظور کاهش بار مصرف روزانه برق در این استان توصیه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار