سمنان;

نمایش و نقد فيلم‌‌های جشنواره مردمی عمار

فيلم‌‌هاي کوتاه داستاني و پویانمایی هفتمین جشنواره مردمی عمار در ایام‌الله دهه فجر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان اکران می شود.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان از برگزاری نشست نمایش و نقد فيلم‌‌هاي کوتاه داستاني و پویانمایی هفتمین جشنواره مردمی عمار در شش مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان، خبر داد.

وی افزود: این برنامه یکی از مصوبات اعضای کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان است و در راستای شعار امسال دهه فجر مبنی بر گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصادی با هدف آشنایی اعضای کودک و نوجوان با سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تقویت اقتصاد داخلی در حال برگزاری است.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: فيلم‌‌هاي کوتاه در دو بخش داستاني و پویانمایی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تهیه و در اختیار مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان قرار گرفت.

جمال در پایان تصریح کرد: کودکان و نوجوانان در بخش فیلم کوتاه داستانی، پس از نمایش آثاری مانند «آلبالو خشکه»، «فتوکپي»، «کلاس»، «دوئل»، «صف» و «فرند» با راهنمایی مربیان خود به نقد و بررسی آن می‌پردازند و در بخش پویانمایی نیز به تماشای دو مجموعه به‌نام‌های «بختک» و «خاکریزهای نمکی» می‌نشینند.

گفتنی است مربیان مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری ایوان‌کی، پس از اجرای فعالیت‌های فرهنگی، بخش داستانی این فیلم‌ها را برای کودکان روستای جنت‌آباد اکران کرده و با استقبال آن ها روبرو شدند.
انتهای پیام / ه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.