سمنان؛

اکران فیلم های جشنواره بين‌المللي پويانمايي در استان

هشت فيلم برگزيده دهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران، 15 تا 19 اسفندماه 95 در سالن آمفي ‌تئاتر کانون پرورش فکري سمنان اکران مي‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدي جمال مديرکل کانون پرورش فکري سمنان گفت : براساس جدول برنامه نمايش آثار شرکت‌کننده  در دهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران، دانش‌آموزان مدارس و همچنين دانشجويان و عموم علاقمندان به هنر پويانمايي مي‌توانند روزهاي 15 تا 19 اسفندماه به تماشای فيلم‌های بخش مسابقه ايران، دينی و ارزش‌های انقلاب اسلامي در سينماکانون سمنان بنشينند.

مهدي جمال  هدف از برگزاری اين جشنواره را فراهم‌سازی بستری شايسته  براي تبادل انديشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوري و عرضه هدفمند آثار، كشف توانمندي‌ها و تشويق نوآمدگان عرصه پويانمايي به ابتكار و نوآفريني، گسترش توانايي‌ها با طرح تكنيك‌ها و نگرش‌هاي تازه براي دستيابي به كيفيتي افزون‌تر برشمرد.

وی  در پايان افزود: سينماي تخصصي کودک و نوجوان کانون پرورش فکري سمنان، آبان ‌ماه سال‌ جاري در قالب کانون نمايش، فعاليت خود را آغاز کرد و در تلاشيم تا با هدف حمايت از توليد و اکران فيلم‌هاي مناسب اين گروه‌هاي سني، سالن‌هاي ديگر مراکز فرهنگي‌هنري استان را تجهيز و راه‌اندازی کنيم.

انتهای پیام / ذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار