سمنان؛

تقدیر از هنرمندان حوزه هنری استان سمنان

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی از 5 فیلم کوتاه و انیمیشن از تولیدات حوزه هنری استان سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: طی مراسمی در سالن ماه حوزه هنری استان سمنان با حضور جمعی از هنرمندان، 5 فیلم کوتاه و انیمیشن از تولیدات دفتر هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان رونمایی شد.
داود یاراحمدی اظهار داشت: در سال جدید با برنامه‌ریزی های صورت گرفته و با همراهی و همت هنرمندان استان روند تولید آثار کوتاه در بخش تصویری و پویانمایی را با سرعت بیشتری پیگیری می‌کنیم.
وی افزود: آثار تصویری کوتاه، تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطب دارند و ارائه آن در عصر حاضر برای مخاطبان و عموم مردم آسان‌تر و اقبال به آن بیشتر است که البته اگر آثار کوتاه قابلیت تبدیل شدن به نسخه بلند را داشته باشند مورد حمایت حوزه هنری برای تولید قرار خواهند گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: آثار تولیدی باید شرایطی چون رویکرد بومی، استفاده از هنرمندان استان و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخل استان را داشته باشند تا پس از بررسی از سوی کارشناسان و کسب شرایط لازم با حمایت حوزه هنری استان سمنان وارد مراحل ساخت و تولید شوند.
وی افزود : در حال تلاش هستیم امکاناتی در شأن هنرمندان استان برای تولید آثار را تامین نماییم تا شاهد تولید آثار فاخر در حوزه سینما و انیمیشن در حوزه هنری استان سمنان باشیم.
در ادامه این مراسم فیلم کوتاه «روایت دست نزدیک» به نویسندگی و کارگردانی میلاد مطهری، انیمیشن «آشیانه» به کارگردانی امین طوسی، فیلم کوتاه «رویای وارونه» به نویسندگی و کارگردانی عرفان تشرعی، انیمیشن «مدیر» به کارگردانی مرضیه شفیع زاده و انیمیشن «قهرمان» به کارگردانی رسول آذرگون از تولیدات دفتر هنرهای تصویری و پویانمایی حوزه هنری استان سمنان رونمایی شد.
همچنین پس از رونمایی از آثار، هنرمندان بخش تصویری و پویانمایی مورد تقدیر قرار گرفتند.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار