سمنان

وظیفه همه مردم این است تا در جهت اقتصاد مقاومتی گام بردارند

امام جمعه سمنان خرید کالای ایرانی و ساده زیستی را از جمله راه کارهای مهم برای عمل به اقتصاد مقاومتی ذکر کرد.

وظیفه همه مردم این است تا در جهت اقتصاد مقاومتی گام بردارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه های آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته سمنان با تاکید برحفظ وحدت آحاد مردم در باره مسائل داخلی و خارجی کشورمان گفت : همه باید مراقب خطر نفوذ امریکا بخصوص در کشورمان باشیم چراکه دشمن نفوذ در مردم را برای رسیدن به اهدافش مورد نظر قرارداده اما مردم با هوشیاری و حفظ وحدت می توانند با تهدیدات دشمن مقابله کنند.
آیت ا..سید محمدشاهچراغی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را که با عنوان همبستگی جهان اسلام برای صلح آغاز به کار کرد اجلاسی دانست که اقدامات افراطی و تفرقه افکنانه در آن محکوم به شکست است و مواردی همچون : طرح جناح بندی علیه ایران ،گنجانده شدن یک بند علیه جنبش مردمی حزب ا.. لبنان در پیش‌نویس اعلامیه اجلاس سران کشورهای اسلامی ، تلاش برای بی اهمیت جلوه دادن موضوعات فلسطین و محکومیت و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در سوریه را فقط به نفع و در جهت اهداف رژیم صهیونیستی است و دارای تبعات سنگینی برای کشورهای اسلامی است .
آیت ا..سید محمد شاهچراغی با اشاره به اهمیت مبارزات جبهه مقاومت اسلامی سوریه در مقابله با داعش و حفظ و حراست ازاسلام و کیان کشوراسلامی مان ایران گفت : حمایت همه جانبه آحاد جامعه از رزمندگان این جبهه واجب است .
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اقدام و عمل را لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی برشمردو گفت : حمایت از تولیدات ملی، زندگی ساده و به سبک اسلامی و ایرانی و جلوگیری از اسراف و تبذیر نقش مهمی در تحقق شعار سال دارد .
خطیب جمعه سمنان با اشاره به سالروز ارتش وتاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : نیروهای مسلح حافظان اسلام، جمهوری اسلامی ایران و ولایت و دژی مستحکم برای ملت ایران هستند
نماینده و.لی فقیه در استان سمنان در ادامه با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان سمنان بر ضرورت استقبال گرم و پرشور مردم از رییس جمهور تاکید کرد و گفت : هریک از سران سه قوه زیر نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مشروع فعالیت می کنند و باید با توجه به این نکته و هدف جلب رضای خداوند مراسم استقبال پرشور ومردمی برزگار شود.
سالروز ولادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) و حضرت جوادالائمه (ع) و برگزاری هرچه بهتر مراسم معنوی اعتکاف از دیگر موضوعاتی بود که نماینده ولی فقیه در استان سمنان به آن اشاره کرد .
انتهای پیام/ ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار