سمنان؛

صف رقابت بین 141 هنرجو در استان سمنان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از رقابت ۱۴۱ نفر هنرجو از این استان در مرحله تئوری کشوری مسابقات هنرستان‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان، محمدرضا جهان درخصوص شرکت کنندگان استانی سیزدهمین دوره مسابقات علمی و عملی هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه‌ای و چهاردهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان‌های کارودانش  گفت : ، 141 هنرجوی هنرستان‌های استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور در این مسابقات به رقابت می پردازند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه مسابقات فنی و حرفه ای در18رشته در استان برگزار شده افزود : 70 هنرجوی دختر و پسر استان باهم در این بخش رقابت کردند.
وی افزود: 71 هنرجوی دختر و پسر هنرستان‌های کارودانش استان سمنان نیز در 19 رشته در مرحله تئوری کشوری چهاردهمین دوره مسابقات علمی و کاربردی شرکت کردند.
مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان با اشاره به شرکت 424 هنرجوی هنرستان‌های کارودانش و فنی و حرفه‌ای در مرحله استانی این دوره از مسابقات گفت: 182 نفر هنرجو در مسابقات علمی و عملی و 242 نفر در مسابقات علمی کاربردی شرکت داشتند.
جهان خاطرنشان کرد: هفت نفر از هنرجویان هنرستان‌های استان سمنان در سال گذشته به مرحله کشوری راه یافتند که یک نفر از آن‌ها رتبه اول کشوری، یک نفر رتبه دوم کشوری و سه نفر رتبه چهارم کشوری کسب کردند.
انتهای پیام///ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار