کفن ‌پوشان بحرینی به خیابان ها می آیند/ تاکید بر مسالمت‌آمیز بودن راهپیمایی

شیخ عبدالله الدقاق روحانی بحرینی تاکید کرد راهپیمایی کفن پوشان در دفاع از آیت الله شیخ عیسی قاسم مسالمت آمیز خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی مرآت البحرین در گزارش کوتاهی نوشت: شیخ عبدالله الدقاق (به فتح دال و تشدید قاف اول) بر مسالمت آمیز بودن راهپیمایی کفن پوشان تاکید کرد.

براساس این گزارش، الدقاق از همه مردم بحرین برای مشارکت در راهپیمایی دعوت کرد تا در برابر ستمگر بایستند و در برابر سرکوبگری که آل خلیفه اعمال می کند، مقاومت کنند.

الدقاق همچنین اقدام نظام بحرین برای محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم یا بیرون راندن وی از کشور را خودکشی سیاسی توصیف کرد که موازنه ها را واژگون خواهد کرد.

وی علاوه بر این به نظام آل خلیفه درباره چنین اقدامی هشدار داد که این اقدام به آتشفشانی تبدیل خواهد شد که سراسر منطقه را فرا خواهد گرفت.

این روحانی بحرینی تاکید کرد مقابله با این اقدام لازمه اش بسیج مردمی و تجمع مردم است که همیشه قوی تر از دیکتاتورها بوده اند و ماشین های زرهی آنها را شکست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد راهپیمایی کفن پوشان یک راهپیمایی مسالمت آمیز خواهد بود و انقلاب در ماهیت مردمی اش مسالمت آمیز است و مردم نیروهای آل خلیفه را وادار به عقب نشینی خواهند کرد. وی از همه خواست از سراسر بحرین برخیزند و به سوی منزل شیخ عیسی قاسم رهسپار شوند تا مانع اجرا این حکم ظالمانه شوند.

یادآور می شود علمای بحرین برای دفاع از دین و میهن امروز خواستار برگزاری راهپیمایی کفن پوشان شدند.

این در حالی است که فردا آخرین جلسه دادگاه شیخ عیسی قاسم برگزار و حکم نهایی صادر می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار