تلاش رژیم آل‌خلیفه برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت جنایات خود

رژیم آل‌خلیفه با تحریف واقعیت حمله غافلگیرانه به تحصن‌کنندگان در منطقه الدراز،‌ از زیر بار مسئولیت درگیری‌های خونین آن شانه خالی می‌کند.

تلاش رژیم آل‌خلیفه برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت جنایات خود
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: رژیم بحرین تلاش می کند از طریق مقامات و تحریف واقعیت اقدامات شبه نظامیان مسلح در غافلگیر کردن شهروندانی که در نزدیکی خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم تجمع کرده بودند، از پذیرش مسئولیت  اقدام مستقیم خود در حمله خونین به تحصن کنندگان در میدان الفداء الدراز شانه خالی کند. 

روزنامه «اخبار الخلیج»، وابسته به خلیفه بن سلمان آل خلیفه،‌ نخست وزیر بحرین امروز در صفحه اول خود مدعی شد «چند نفر که چهره خود را پوشانده بودند و هنوز هویت آنها مشخص نشده است،‌ طی درگیری با جوانان در بامداد دیروز در الدراز به سوی آنها شلیک کردند». اما چند فصل باقی مانده از این داستان ساختگی بیانگر آن است که آن نیروها طی این حادثه شماری از جوانان را دستگیر کردند و متعاقبا با خانواده های آنها تماس گرفتند تا از حضور آنها در ساختمان بدنام تحقیقات جنایی خبر دهند». 

با بررسی کلیپ های موجود در شبکه های ارتباط اجتماعی، مشخص می شود  شبه نظامیان مسلح با سلاحهای بسیار پیشرفته به طور مستقیم به سر و سینه تحصن کنندگان تیراندازی می کردند و این جنایات همزمان با پرواز پیوسته بالگردها بر فراز منطقه بود. تاکنون هیچ بیانیه یا توضیح رسمی از طرف وزات کشور بحرین صادر نشده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار