سرمربی تیم تکواندو یاسین پیشرو:

پیشنهادی برای سرمربیگری تیم ملی نداشتم

فریبرز عسگری سرمربی تیم تکواندو یاسین پیشرو گفت:فدراسیون هنوز درباره سرمربیگری تیم ملی به من پیشنهاد جدی نکرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ناکامی های تیم ملی تکواندو مردان در مسابقات جام جهانی و گرندپری جمهوری آذربایجان 2016، بیژن مقانلو از سمت سرمربیگری خود استعفا داد و پس از آن چند گزینه برای هدایت تیم ملی مطرح شد و شنیده ها حاکی از آن است که در بین اسامی،فریبرز عسگری از شانس بالاتری برخوردار است.

این در حالی است که فریبرز عسگری در سال 90 بعد از استعفا رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی ایران شد و در المپیک لندن کنار تیم حضور داشت.

فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار  ما  گفت : از استعفای بیژن مقانلو تا کنون فدراسیون در خصوص مربیگری تیم ملی با من صحبت نکرده و این موضوع در رسانه های خبری مطرح شده است.

وی افزود: در حال حاضر هدایت تیم یاسین پیشرو قم  را در لیگ برتر تکواندو بر عهده دارم و باتوجه به اهمیت مسابقات جهانی پیش رو هرچه زودتر باید سکان دار تیم ملی مشخص شود .

عسگری در خصوص مربیگری در تیم ملی عنوان کرد: هرفردی که برای هدایت تیم ملی انتخاب شود باید یک برنامه دقیق در این زمینه داشته باشد و من نیز از این موضوع مبرا نیستم. اگر فدراسیون هدایت تیم را برعهده من قرار دهد تمام تلاشم را برای پیشرفت تیم ملی خواهم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون هر فردی را برای هدایت تیم ملی انتخاب کند خانواده تکواندو به وی کمک می کند تا در مسابقات جهانی پیشرو نتیجه  لازم را کسب کند.

گفتنی است در صورت انتخاب عسگری بعنوان سرمربی، یوسف کرمی (قهرمان سابق جهان) نیز به عنوان کمک در تیم ملی فعالیت خواهد کرد.
 
در حال حاضر کرمی و عسگری در لیگ برتر تکواندو به عنوان کادر فنی  در تیم یاسین پیشرو قم فعالیت دارند.

تیم ملی تکواندو مردان ایران در نیمه نخست سال  ۹۶ ، رقابت‌های کشورهای اسلامی و قهرمانی جهان را در پیش دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار