دبیر فدراسیون تکواندو: هنوز نقد منصفانه ای نشنیدیم

احسنی افروز معتقد است فدراسیون تکواندو درخصوص ناکامی های اخیر هنوز نقدی منصفانه که با ارائه راهکاری مناسب همراه باشد نشینده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد احسنی افروز دبیر فدراسیون تکواندو در مصاحبه با رادیو گفت و گو درباره ناکامی های اخیر تکواندو گفت: هر موفقیت و شکستی علل خاصی دارد. آن چه که مشخص است آن است که برد و باخت با یکدیگر عجین است. بعد از باخت های اخیربه دنبال عوامل ناکامی رفتیم و به مسائلی نیز رسیدیم. امیدوارم با تجربه ای که از رخدادهای اخیر بدست آمده است بتوانیم پاسخ گوی انتظار سنگین جامعه از تکواندو باشیم. 

وی درباره منتقدان فدراسیون افزود: از کسانی که ادعا می کنند فدراسیون گوش شنوا ندارد تعجب می کنم. کسانی که خود را منتقد تکواندو معرفی می کنند هم در برنامه های صدا و سیما و هم در فضای مجازی صحبت هایی را ارائه دادند. اگر حرف ها منصفانه بود شرایط بهتر از این ها بود. اما متاسفانه هنوز نقد منصفانه ای نشنیدیم. اگر کسی به نقاط ضعف فنی می پردازد باید راه کارهای مناسب برای برون رفت از آن را نیز ارائه دهد. 

احسنی تصریح کرد: کاش منتقدان علاوه بر تاکید بر نقاط ضعف، نقاط قوت تکواندو را نیز می دیدند. ماه گذشته بود که تیم ملی دختران نوجوان قهرمان جهان شد و سرمربی این تیم  به عنوان بهترین مربی جهان شناخته شد. 

دبیر فدراسیون تکواندو اظهار کرد: بعد از المپیک با برگزاری جلسه ای متشکل از چندین کارشناس اتفاقات المپیک ریو را مورد بررسی قرار دادیم. در آن جلسه انتقادات زیادی  مطرح شد و موضوعات زیادی مورد بررسی قرار گرفت. معتقدم چیزی از توان تکواندوی ایران کم نشده است فقط آن طور که باید و شاید نتوانستیم نتیجه بگیریم. 

وی در پاسخ به برخی انتقادات یاد آور شد: برخی از واژه اخراجی ها برای ملی پوشان استفاده می کنند، بنده دلیل این نام گذاری را نمی دانم. مگر چند نفر شرایط حضور در تیم ملی را دارند. اگر ورزشکاری نتواند در تیم ملی حضور یابد و برای ادامه کارش جای دیگری را انتخاب کند نامش اخراجی است؟ درباره انتقاداتی که به رقابت های لیگ وارد شده است باید بگویم هرساله جلساتی با حضور دست اندر کاران لیگ برای برگزاری هر چه بهتراین رقابت ها برگزار می شود و آیین نامه ها بازبینی می شود. در واقع فدراسیون تمام توان مدیریتی خود را برای برگزاری هر چه بهتر لیگ به کار گرفته است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار