اظهارات ضد و نقیض درباره محرومیت مربی تکواندو

محرومیت مربی تیم نونهالان تکواندو اصفهان در حالی مطرح شده که اظهارات متفاوتی در این باره به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا بابادی مربی تیم نونهالان اصفهان مدتی قبل در جریان دوپینگ ورزشکار تیم امید تهران به فدراسیون تکواندو اعتراض کرد.همین موضوع باعث شد که مسئولان فدراسیون بعد از این ماجرا رفتار متفاوتی با بابادی داشته باشند.

درحالی که مسئولان هیات تکواندو اصفهان مدعی هستند که سه روز قبل از مسابقات محرومیت بابادی را به وی اطلاع دادند اما این مربی نظر دیگری در این خصوص دارد و محرومیتش را به خاطر اعتراضش به فدراسیون می داند.

مدیریت پولادگر مشکل اصلی تکواندو است

محمدرضا بابادی مربی تیم نونهالان اصفهان در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:مشکل اصلی تکواندو در کشور راس فدراسیون پولادگر است و استعفای وی بهترین اتفاق است تا بتوانیم مهماندوست و دیگر ورزشکاران را به ایران برگردانیم .

وی ادامه داد: زمانی که سرمربی تیم کرمان بودم در جریان مسابقات قهرمانی کشور ورزشکار وزن 8 ما با تکواندوکار تیم امید تهران مسابقه داد و نتیجه را واگذار کرد اما مدتی بعد مشخص شد دوپینگ ورزشکار تیم امید از طرف فدراسیون جهانی تائید شده و ما به فدراسیون جهت تغییر عنوان بازیکن خود اعتراض کردیم.

بابادی افزود: فدراسیون به جای اینکه با ورزشکار خاطی برخورد کند به طور غیر مستقیم و در غیاب من تصمیم گیری کرد و از رئیس هیئت تکواندو کرمان خواست تا مانع حضور من در تیم های این استان شود.

وی عنوان کرد: تا این لحظه حکمی از سوی فدراسیون به من ابلاغ نشده است و تنها هیات اصفهان یک نامه ای را در اختیار من قرار داده که حکم اصلی محسوب نمی شود.فدراسیون حکم محرومیتم را در غیاب من صادر کرده و زحمات 25 سال ام را برای تکواندو در نظر نگرفته است.

بابادی تصریح کرد: من شکایتم را از طریق سازمان تربیت بدنی پیگیری می کنم تا این لحظه پولادگر تماس من را پاسخ نمی دهد و زمانی که حضوری به فدراسیون رفتم هم موفق نشدم جلسه ای با وی داشته باشم.امیدوارم وزارت ورزش تصمیم درستی برای مدیریت این فدراسیون بگیرد.

بابادی مربی اصفهان می ماند

سعیدزاده رئیس هیئت تکواندو اصفهان درباره محرومیت بابادی گفت: بابادی در 30 آذرماه نامه محرومیت خود را دریافت کرده است و حتی سه روز قبل از برگزاری مسابقات لیگ به وی اعلام شد اما وی با وجود دریافت ابلاغیه محرومیت در مسابقات بر روی نیمکت تیمش نشست و مسئولان اجرایی هم مجبور به تذکردادن به بابادی شدند.

وی ادامه داد:بابادی هنوز مربی تیم نونهالان اصفهان است و بعد از گذراندن محرومیتش به مدت 6 ماه هدایت تیم را برعهده می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۷ دی ۱۳۹۵
اقای سعید زاده دبیر هستن نه رئیس هیات
ضمنا بابادی مربی تیم تن ساز هست ن مربی نونهالان استان
آخرین اخبار