محمدی:ترک ایران بزرگترین اشتباهم بود/ امیدوارم در توکیو با لباس تیم ملی ایران به میدان بروم

تکواندوکار کشورمان که به تازگی به ایران بازگشته خروجش از کشور را بزرگترین اشتباه زندگی خود می داند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد محمدی تکواندوکار کشورمان و دارنده نشان طلا مسابقات جهانی تونس، مدال نقره اوکراین و طلای آزاد کره جنوبی در سال 2014 قبل از آغاز مسابقات آسیایی اینچئون برای ادامه تحصیل ایران را به مقصد اتریش ترک کرد و در کنار تحصیل برای باشگاه های این کشور بازی کرد و پس از آن به جمهوری آذربایجان رفت و در نهایت به اسلواکی سفر کرد.

وی در مدت حضورش خارج از کشور در 15 مسابقه حضور داشت و موفق به کسب 9 مدال طلا،3 نقره و یک برنز شد و در نهایت وی با صحبتی که با مسئولان فدراسیون تکواندو کشور داشت به ایران بازگشت تا مجدد برای تیم ملی تکواندو ایران بازی کند.

پس از ناکامی های اخیر تکواندو در مسابقات المپیک ریو و جهانی باکو فدراسیون تکواندو دست بکار شد و مذاکراتی با قهرمان تکواندو کار ایرانی در اسلواکی داشت و وی را مجاب به بازگشت به ایران کرد. البته هنوز در مورد دیگر سرمایه های ایرانی که به دلیل اختلاف با فدراسیون از ایران رفته اند و فضای کار برای آنها آماده نیست تصمیمی اتخاذ نشده و شخص پولادگر نیز معتقد است با وجود موفقیت های مهماندوست در جمهوری آذربایجان، تیم ملی نیازی به این مربی ندارد و بهتر از این مربی در کشور خودمان بی شمار یافت می شود.

این موضوع بهانه ای شد تا با تکواندوکار جوان کشورمان گفتگویی داشته باشیم:

احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره خروجش از ایران بیان کرد:پس از مسابقات آزاد کره جنوبی و پیش از رقابت های آسیایی اینچئون برای ادامه تحصیل به اتریش سفر کردم و مدتی که در این کشور حضور داشتم در تیم های باشگاهی تکواندو را ادامه دادم و مدال های مختلفی نیز کسب کردم.

وی ادامه داد: جوانی و غرور باعث شد که بدون فکر از ایران بروم و این بزرگترین اشتباه زندگی من بود چراکه در این مدت مدال مسابقات آسیایی، جهانی و حتی المپیک را از دست دادم در حالی که اگر می ماندم می توانستم به تمام آنها دست پیدا کنم اما با یک تصمیم اشتباه همه آنها را از دست دادم.

محمدی تصریح کرد: پس از کشور اتریش به جمهوری آذربایجان رفتم اما برای تیم ملی این کشور در مسابقات رسمی جهانی بازی نکردم.
در نهایت به کرواسی رفتم و برای تیم های باشگاهی این کشور بازی کردم و در سال 2015 با پولادگر صحبت کردم و وی به من گفت که به ایران برگرد و من باتوجه با این صحبت برگشتم تا برای تیم ملی کشورم بازی کنم. با کرواسی و اتریش صحبت کردم و قرار شد رنکینگ هایم را به من برگردانند اما متاسفانه جمهوری آذربایجان موافقت نکرد.

وی در ادامه بیان کرد: تلاشم را می کنم که رنکینگ هایم را برگردانم اما هنوز جمهوری آذربایجان موافقت نکرده است این در حالی است که من در این کشور در مسابقات مهم بازی نکردم و متوجه مخالفت آنها نمی شوم.

محمدی در خصوص حضور در تیم ملی ایران گفت: با پولادگر صحبت کردم و چون سابقه خوبی دارم احتمال زیاد به اردوی تیم ملی دعوت می شوم و در صورت موافقت کادر فنی در تیم می مانم.اکنون با مربی تیم شهرداری ورامین نیز صحبتی داشتم و در صورت قطعی شدن برای لیگ بعدی در این تیم بازی می کنم. 

تکواندوکار کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانم با حضور موفق در تیم ملی سهمیه المپیک توکیو را بدست آورم و برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار