سرمربی تیم یاسین پیشرو: در مورد سرمربیگری تیم ملی با من صحبتی نشده است

عسگری گفت: اعضای شورای فنی تکواندو صحبتی در مورد سرمربیگری تیم ملی با من نکردند و فقط اسامی گزینه ها را به کمیته فنی دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استغفای بیژن مقانلو از سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندو مردان، فدراسیون نخستین جلسه اعضای شورای فنی تکواندو را با حضور سیدنعمت خلیفه، فریبرز عسگری، محمد رضا زوار، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پور برگزارکرد تا تیم ملی تکواندو یک قدم به انتخاب سرمربی نزدیک شود.

اعضای شورای فنی در این جلسه 6 گزینه‌ را برای سرمربیگری تیم ملی به کمیته فنی اعلام کردند که در بین گزینه ها سید نعمت خلیفه و فریبرز عسکری برای هدایت تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان معرفی شدند.

این موضوع در حالی است که فریبرز عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: من در این جلسه بودم اما به دلیل مشکلی مجبور شدم زودتر بروم و تا زمانی که در جلسه حضور داشتم صحبت از گزینه های زیادی بود، البته درباره سرمربیگری من و سید نعمت خلیفه برای هدایت تیم ملی بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان اعضاء شورای فنی صحبتی نکردند.

سرمربی تیم یاسین پیشرو افزود: هنوز هم فدراسیون در مورد اینکه یکی از شانس های اصلی سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان هستم به من پیشنهادی نکرده است و من هم منتظر تصمیم فدراسیون هستم.

وی ادامه داد: اعضای شورای فنی اسامی را به کمیته فنی اعلام کردند و این کمیته است که در نهایت باید تصمیم گیری کند و تا زمانی که رای نهایی اعلام نشده نمیتوانم در مورد سرمربیگری تیم ملی صحبت کنم.

عسگری در پایان خاطر نشان کرد: من به تصمیم کمیته فنی و فدراسیون احترام می گذارم و هر فردی که به عنوان سرمربی انتخاب شود همه ما موظف هستیم برای پیشرفت تکواندو به وی کمک کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار