مهماندوست:

همیشه آماده جان فشانی برای ایران هستم/ پولادگر اگر رئیس ماند در مورد من اظهار نظر کند

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: پولادگر باید ببیند در آینده به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب می شود یا نه، بعد در مورد دعوتم به تیم ملی تصمیم بگیرد به هر حال همیشه آماده جان فشانی برای ایران هستم.

همیشه آماده جان فشانی برای ایران هستم/ پولادگر اگر رئیس ماند در مورد من اظهار نظر کندبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از ناکامی های تیم ملی تکواندوی ایران در مسابقات جایزه بزرگ و جام جهانی جمهوری آذربایجان، بیژن مقانلو از سمت سرمربیگری تیم ملی استعفا داد و در طی این مدت هنوز فدراسیون تصمیم نهایی خود را برای انتخاب سرمربی تیم ملی مردان اعلام نکرده است.

این در حالی است که پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، طی روزهای گذشته قاطعانه اعلام کرد که از رضا مهماندوست، سرمربی حال حاضر تیم جمهوری آذربایجان برای هدایت تیم ملی ایران دعوت نخواهد کرد و همچنان معتقد است که گزینه های بسیار خوب و توانمندی در ایران برای سکان داری و هدایت تیم ملی تکواندو مردان وجود دارد و به همین منظور نخستین جلسه شورای فنی هفته گذشته با حضور سید نعمت خلیفه، فریبرز عسگری، محمد رضا زوار، فیض الله نفجم، پیام خانلرخانی، مهدی بی باک، وحید عبداللهی، یوسف کرمی، علیرضا نصرآزادانی، مجید امین ترابی، رحیم صالحی، احمد اخلاقی، هادی افشار، مهرو کمرانی، ندا زارع و فاطمه اسد پوردر خانه تکواندو تشکیل شد که در پایان این جلسه سید نعمت خلیفه و فریبرز عسگری به عنوان دو گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی به کمیته فنی معرفی شدند.

رئیس فدراسیون تکواندو در حالی اسم رضا مهماندوست را از لیست سرمربیگری تیم ملی کشورمان حذف کرد که تیم ملی جمهوری آذربایجان با هدایت این مربی ایرانی در مهمترین رویداد سال 2016 موفق به کسب یک مدال طلا و دو برنز در المپیک ریو، کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی باکو شد و همچنین در پنجمین دوره مسابقات کاپ اروپا در ابتدای سال 2017 در ترکیه توانست برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی اروپا را کسب کند و به روند افتخار آفرینی خود ادامه داد.

این موضوع بهانه ای شد تا با رضا مهماندوست گفتگویی داشته باشیم

مهماندوست درباره صحبت های اخیر پولادگر مبنی بر دعوت نکردن وی به تیم ملی تکواندوی ایران گفت: پولادگر ابتدا باید ببیند که در آینده خودش به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو انتخاب می شود یا نه؟؟

وی ادامه داد: همان طور که از قبل گفته بودم وقتی یک نفر به این صراحت در جمع و مخالف بقیه صحبت می کند یعنی برای حرف دیگران احترام قائل نیست. من هم در حال حاضر قرارداد دارم و حداقل تا المپیک بعدی باید در جمهوری آذربایجان بمانم.

وی عنوان کرد: از صمیم قلب میگویم من عاشق ایران و ایرانی هستم و بارها این موضوع را ثابت کردم، و بعد از قطع همکاری هم دوسال خانه نشین بودم و کسی سراغم نیامد.

مهماندوست درخصوص کسب عنوان قهرمانی در کاپ اروپا بیان کرد: تیم بزرگسالان با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز توانست عنوان قهرمانی سال گذشته خود را تکرار کند و میلاد بیگی هم توانست با بازی خوب خود یک نشان طلا برای تیم ملی جمهوری آذربایجان کسب کند.

مهماندوست در پایان خاطر نشان کرد: من در بدترین شرایط روحی و مالی کشورم را ترک کردم اما همیشه آماده جان فشانی برای ایران و مردمم هستم.

با توجه به اینکه تیم ملی تکواندو کشورمان رقابت کشورهای اسلامی و مسابقات جهانی در کره جنوبی را پیش رو دارد، باید دید فدراسیون چه زمانی سرمربی جدید تیم ملی را معرفی می کند تا اردوهای آمادگی زیر نظر کادر فنی جدید تشکیل شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار