مقانلو:

موج های منفی همیشه روانه تیم ملی بود/ امیدوارم تکواندو بدون حضور "مقانلو" پیشرفت کند

سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو گفت:موج های منفی همیشه روانه تیم ملی تکواندو بود و در نهایت تاثیر خود را گذاشت.

موج های منفی همیشه روانه تین ملی بود/ امیدوارم تکواندو بدون حضور بیژن مقانلو سرمربی مستعفی تیم ملی تکواندو ایران در گفتگو با  خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  بیان داشت:متن استعفای خود را به جناب پولادگر تحویل داده ام و ان شاالله که موافقت شود و دیگر عزیزان بتوانند در تیم ملی فعالیت کنند و خدمت گذار مردم شریف کشور باشند.

وی ادامه داد : در این مدت سه سال و چند ماه که تیم ملی را تحویل گرفتیم همیشه در موج منفی حرکت کردیم . تیم قهرمان جهان شد ، قهرمان آسیا شد ، بیش از 113 مدال کسب کرد که 50 درصد آن مدال طلا بود، خوشبختانه تیم جوان شد با انگیزه بود اما همیشه این موج های منفی نسبت به تیم ملی روانه بود!

مقانلو تصریح کرد : تا جایی که امکان داشت این موج های منفی را کنترل کردیم به هر حال توان ما مربیان در این خصوص بالا بود اما بازیکنان ما که جوان هم بودند تحت فشار قرار می گرفتند ، و این مسئله تاثیر خود را عملآ در المپیک گذاشت.

وی ادامه داد : از طرفی خانواده های ما بسیار تحت فشار بود و هر مسابقه ای که می رفتیم عملآ تاثیر دو چندان روی خانواده هایمان بود و امیدوارم خدا از سر تقصیرات ما بگذرد که این فشار را به خانواده وارد کردیم.

مقانلو با اظهار امیدواری برای آینده تکواندو کشور بیان کرد : ان شاالله که تکواندو ایران بدون حضور بیژن مقانلو همیشه پیشرفت کند و باعث افتخار تمام ایرانیان باشد.

وی در پایان افزود : من چه ایران باشم و چه نباشم افتخار تکواندو برایم است و آرزوی موفقیت تکواندو کشورم را دارم و امیدوارم عزیزان دیگر بتوانند در تیم ملی فعالیت کنند و افتخارات زیادی برای مردم عزیزمان کسب کنند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار