پولادگر:جمهوری آذربایجان کاری کرد گروهش آسان باشد/با استعفاها موافقت کردم

رئیس فدراسیون تکواندو گفت:گروه ایران در جام جهانی سخت و این به دلیل برنامه ریزی جمهوری آذربایجان بود،اما از عملکرد ملی پوشان راضی نیستم.

پولادگر:جمهوری آذربایجان کاری کرد گروهش آسان باشد/با استعفاها موافقت کردمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ سید محمد پولادگر بعد از شکست تیم ملی ایران در رقابت های جهانی بیان کرد: از این که شکست خوردیم خیلی متاسف هستم و این اتفاق قابل انتظار نبود،با وجود اینکه دو ملی پوش ما تازه به جمع تیم ملی پیوستند اما باید بهتر رقابت می کردند.

وی ادامه داد: این شکست را توجیه نمی کنم اما باید گفت در گروه سختی قرار داشتیم و آذربایجان طوری برنامه ریزی کرد تیم این کشور در گروه راخت تری قرار داشته باشد و به سادگی به نیمه نهایی برسد و تیم ما با تلاش زیاد هم موفق نشد.

پولادگر عنوان کرد: این رقابت ها سنگ محکی بود تا بتوانیم با یک تفکر درستی برای رقابت های جهانی سال آینده آماده شویم و من به همه طرفداران تکواندو قول می دهم که قهرمانی جهانی را تکرار می کنیم.

وی در خصوص استعفای ذوالقدری و مقانلو گفت: بعد این اتفاق آنها به این نتیجه رسیدند که نمی توانند برای تکواندو مثمر ثمر باشند و من با استعفای هردوی آنها موافقت کردم.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: خروجی بیست سال لیگ برتر به گونه ای است که ما نگران جایگزینی برای سرمربی تیم ملی نباشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۵
اولا: از ترکیه باختن با 20 اختلاف امتیاز هم تقصیر آذربایجانه؟ ! در تیم ترکیه چه بازیکن شاخصی بود به جز ثروت؟
ثانیا: حرفهای متناقض میزنید. به گفته مقانلو ؛مهدی جلالیه که از دل لیگ بینظیرتون بیرون اومده...

این چطور لیگیه که فقط مربیهاش به درد میخورن؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
موفقیت های پیاپی آقای مهماندوست و افول تکواندوی ایران خود گویای همه چیز می باشد.آقای پولادگر بایستی این حرفها را بزند تا مدیریت ضعیف خود را توجیه کند، وگرنه تیمی که می خواهد قهرمان شود برایش چه فرقی می کند با چه قرعه ای روبرو شود.
Iran (Islamic Republic of)
امیر.ع
۱۷:۲۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۵
برای ریس فدراسیون تکواندو متاسفم که سومدیریت خودبزرگ بینی وعدم توجه به نظرات کارشناسان زحمتکش تکواندو توجه نداشته وبرای فرارازواقعیتهای موجودوکم رنگ کردن قهرمانی تیم آذربایجان به سرمربیگری استادرضامهماندوست بافرارروبجلو اازجدول دیدارها نام میبره درحالیکه همگان اطلاع دارند قرعه کشی انجام ودیدارکشورهای تعین شده بود.برادرعزیزدرفدراسیونیکه کمیته فنی ازسال 1386مفهوم خودشوازدست داده وسایرکمیته هابراساس سلایق شخصی جنابعالی فعالیت میکنندوخروجی سازمان لیگ فدراسیون دررده های نوجوانان .جوانان وبزسالان چندسال دستخوش حوادث گردیده ومیلیاردهاتومان درآمدهای فدراسیون درقالب بانک اطلاعات معلوم نیست چگونه ودرچه جایی هزینه میشه وبودجه میلیلردی تخصیص یافته خرج مسافرتهای بی اثروصرفاتوریستی میشودومسابقات بین المللی فجرمان که زمانی دربالاترین جایگاه رویداهای بین المللی قرار داشت تبدیل شده به یک تورنمت داخلی باحضورتیمهای افغانی مقیم ایران حالا شما باید درمقابل اینهمه نابع مادی ومعنوی تکواندو که به هدررفته باید جوابگو باشید ودوره مظلوم نمایی ومقصرجلوه دادن این وآن اجتناب نموده وبرای یکبارهم که شده تصمیم خردمندانه گرفته وباکناره گیری خود بگذارید این ورزش مظلوم ودلسوزان آن تادیرنشده چاره ای به اندیشن.اینکه بعداز شگست فضاحت بار درمسابقات جایزه بزرگ وجام جهانی بایک چنین ادبیات منسوخ شده دیگران رامتهم وقهرمانی آنان را بی ارزش جلوه بدهید کارناصحیح ونادرستی خواهد بودکه ارزشهای اخلاقی را زیرسوال میبرد.
آخرین اخبار