کریمی:استعفای ذوالقدری سناریو از قبل نوشته شده بود

سرمربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: استعفای ذوالقدری یک سناریویی بود که از بعد المپیک ریو برای تکواندو نوشته شد.

کریمی:استعفای ذوالقدری سناریو از قبل نوشته شده بودمرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: ذوالقدری جایگاهی در تکواندو نداشت و وی چون به این موضوع واقف بود بعد از المپیک ریو سناریو تخریب مقانلو و استعفای خود را نوشت تا بتواند به عنوان مدیر فنی در تیم ملی حضور پیدا کند.

وی افزود: جامعه ورزش می دانست که بعد از ریو تیم ملی در این رقابت ها نتیجه لازم را نمی گیرد و ضعیف تر از قبل عمل می کند.

کریمی ادامه داد: در زمانی که من به همراه ساعی و ذوالقدری برای تنظیم اساسنامه تیم های ملی جلسه تشکیل دادیم مشخص شد که وی به دنبال ریاست در سازمان فنی تیم ملی است و بعد از اینکه در این پست قرار گرفت هم نتوانست به نحو احسن عمل کند و بیشتر به تکواندو لطمه زد.

کریمی در ادامه عنوان کرد: اگر ذوالقدری از تکواندو به طور کامل کنار برود می توان به آینده این رشته امیدوار بود در غیر این صورت مشکلات دو چندان خواهد شد.
وی درباره مقانلو گفت: به طور طبیعی باید استعفا بدهد و یک مدتی از تیم های ملی دور باشد تا وضعیت تکواندو از این بحران خارج شود.

کریمی تصریح کرد: من به ذوالقدری گفتم که دو تیم با کادر متفاوت به مسابقات باکو اعزام کند اما وی توجهی نکرد و حتی مقانلو نیز با تفکرات اشتباه فدراسیون لطمه دید و سناریو فدراسیون یک گام به جلو رفت.

وی در خصوص پولادگر بیان کرد: اگر وی از سمت خود استعفا می داد شاید تکواندو به روزهای اوج خود باز می گشت اما به طور حتم وی کادر فنی تیم ملی را مقصر می داند و با آنها برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد:یک تیم نمی تواند در دو مسابقه بزرگ همزمان نتیجه بگیرد و یا باید مقانلو با یک تیم در گرندپری حضور پیدا می کرد و گروهی دیگر در جام جهانی شرکت می کردند یا مقانلو از ملی پوشان متفاوت استفاده می کرد.

سرمربی سابق تیم ملی عنوان کرد: شاید مهدی جلالی در نخستین تجربه خود قوی ظاهر نشد اما مسعود حجی زواره نیز مقابل ترکیه بسیار ضعیف عمل کرد و از وجود سیاوش فخرایی استفاده نشد و تمام این موارد نقاط ضعف کادر فنی تیم ملی را نشان می دهد و هیچ توجیهی برای باخت وجود ندارد.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم به روزهای اوج تکواندو برگردیم و با تفکرات درست برای پیشرفت این رشته تلاش کنیم در غیر این صورت از تکواندو فقط یک خاطره می ماند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار