مسابقات جام جهانی باکو 2016؛

تیم ملی تکواندو کشورمان مغلوب ترکیه شد

تیم ملی تکواندو کشورمان در سومین دیدار خود از مسابقات جام جهانی باکو 2016 به مصاف تیم ترکیه رفت و در نهایت نتیجه را واگذار کرد.

تیم تکواندو ایران مغلوب ترکیه شدبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تيم برتر جهان در گروه مردان و 8 تيم برتر جهان در گروه زنان در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز نمود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌‎ها با تیم‌های روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌گروه شده بود، در دیدار پایانی خود به مصاف تیم ترکیه رفت و نتيجه را 31 بر 19 واگذار كرد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین پیکار خود مقابل تيم روسيه قرار گرفت و در ديداری نزديك نتيجه را 15 بر 16 برای خود رقم زد. 

شاگردان مقانلو در دومین مسابقه خود به مصاف تیم کره جنوبی رفتند و نتیجه را 25 بر 13 واگذار کردند.

تیم کره جنوبی با ۳امتیاز و تفاضل +۱۱ به عنوان اولین تیم  و پس از آن تیم ترکیه با ۳امتیاز و تفاضل +۹ به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی صعود کرند. تیم روسیه با ۳ امتیاز و تفاضل -۹ و تیم ایران با ۳امتیاز با تفاضل -۱۱ در مکان های سوم و چهارم گروه خود قرار گرفتند.

با این نتیجه تیم ملی تکواندو کشورمان از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند. این در حالی است که ایران عنوان نایب قهرمانی دوره قبل را در کارنامه خود داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار