بيستمين دوره مسابقات جام جهانی – 2016؛

ايران مبارزه دوم را واگذار كرد/تركيه آخرين رقيب تکواندوکاران ایران

تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین پیکار خود در مسابقات جام جهانی، نتيجه را به هوگوپوشان كره‌جنوبی واگذار نمود.

ايران مبارزه دوم را واگذار كرد/تركيه آخرين رقيب كشورمانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از ساعاتی پیش در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز نمود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌ها با تیم‌های ایران، روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌گروه شده بود، در دومین پیکار خود به مصاف تیم کره‌جنوبی رفت و نتیجه را 25 بر 13 واگذار كرد.


تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین مسابقه خود مقابل تیم روسیه قرار گرفت و در دیداری نزدیك نتیجه را 15 بر 16 برای خود رقم زد. هم اكنون تیم ایران، تركیه و كره‌جنوبی هركدام با سه امتیاز و روسیه بدون كسب هیچ امتیازی در این جدول قرار دارند.

در گروه دوم مردان، تیم‌های آذربایجان، بلژیک و آمریکا حضور دارند که در مبارزه نخست تیم آذربایجان توانست تیم بلژیك را شكست دهد.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌كنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی محسوب می‌شود.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی تركیب تیم‌ملی را در این مسابقات تشكیل دادند. آخرین مبارزه ایران در مرحله مقدماتی مقابل تیم ترکیه می‌باشد.

هدایت تیم‌ملی كشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار