عاشورزاده: نوروز 93 بهترین عید زندگی ام بود

ملی پوش تکواندو گفت: نوروز 93 رقابتهای انتخابی تیم ملی برگزار شد و با حضور در تیم ملی بهترین عید زندگیم را تجربه کردم.

فرزان عاشورزاده در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به اینکه در سال جدید مسابقات کشورهای اسلامی و کره جنوبی را پیش رو داریم، چند روز اول عید را کنار خانواده هستم و پس از آن وارد اردوهای آمادگی می شوم.

وی ادامه داد: سال 95 خاطرات تلخ و شیرین زیادی برای من داشت و شاید ناکامی در المپیک ریو یکی از تلخ ترین اتفاقات دوران ورزشی من بود اما موفقیت های مختلف هم کسب کردم که کمی تلخی این اتفاق را کمرنگ کرد.

عاشورزاده درباره بهترین عید خود افزود: نوروز سال 93 مسابقات انتخابی تیم ملی در عید برگزار شد که با موفقیت در این رقابت ها توانستم به تیم ملی دعوت شوم و نوروز 93 بهترین عید زندگی من بود.

وی درمورد هدفش در سال جدید گفت: امیدوارم در رقابت های جهانی بتوانم امتیاز لازم را برای افزایش رنکینگم بدست آورم تا یک گام به سهمیه المپیک 2020توکیو نزدیکتر شوم.
عاشورزاده عنوان کرد: از مردم کشورم می خواهم که در همه شرایط ورزشکاران را حمایت کنند و در روزهایی که نتیجه نگرفتیم نیز در کنار ما باشند.

ملی پوش تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم سال جدید برای مردم و تمام ورزشکاران همراه با موفقیت و سلامتی باشد و شاهد درخشیدن نام ایران در میادین مختلف جهانی باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار