بيستمين دوره مسابقات جام جهانی – 2016

پيروزی هوگوپوشان ايرانی برابر روسيه

تیم ملی تکواندوی کشورمان طی نخستین دیدار خود در مسابقات تیمی جام جهانی 2016، تیم روسیه را شکست داد و 3 امتیاز نخست را برای خود ثبت کرد.

پيروزی هوگوپوشان ايرانی برابر روسيهبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تيم برتر جهان در گروه مردان و 8 تيم برتر جهان در گروه زنان از دقایقی پیش در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز نمود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌‎ها با تیم‌های ایران، روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌گروه شده بود، در نخستین دیدار خود رو در روی تیم روسیه قرار گرفت و موفق شد در رقابتي حساس و با اختلاف يك امتياز نتيجه را 15 بر 16 به نام خود ثبت كند.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدي جلالي تركيب تيم‌ملي را در اين مسابقات تشكيل دادند.

تیم‌ملی تکواندوی کشورمان دو مبارزه دیگر پیش رو دارد و باید ابتدا به مصاف تیم کره‌جنوبی برود و سپس با ترکیه رقابت کند.

دو تيم برتر هر گروه به مرحله نيمه نهايي راه پيدا مي‌كنند و قرعه نيمه نهايي براساس نتايج مرحله گروهي هر تيم تعيين مي‌شود. هر برد 3 امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی محسوب می‌شود.

هدايت تيم‌ملي كشورمان برعهده بيژن مقانلو (سرمربي)، عليرضا نصرآزاداني (مربي) و هادي افشار (مربي بدنساز) است.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب 20، 12، 7.2 و 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار