مقانلو: باخت امروز دلایل زیادی داشت/جلالی نتوانست فشار روانی را تحمل کند

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: حذف زود هنگام تیم ملی از گردونه رقابت های جام جهانی دلایل زیادی داشت.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: حذف زود هنگام تیم ملی از گردونه رقابت های جام جهانی به دلایل مختلف اتفاق افتاد.اردوهای تیم ملی خیلی دیر آغاز شد و از طرفی فشار روانی بعد ار المپیک روی ملی پوشان زیاد بود.مسابقات لیگ و آسیب دیدگی تکواندوکاران باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی عنوان کرد:به دلیل اینکه بهنام اسبقی از ناحیه دست دچار آسیب دیدگی بود مجبور به تغییر در تیم شدیم و مهدی جلالی را جایگزین این ورزشکار کردیم.

سرمربی تیم ملی افزود: در هر سه مسابقه در راند اول امتیازات زیادی را از دست دادیم و فقط مقابل روسیه توانستیم جبران کنیم اما در برابر کره جنوبی و ترکیه نتیجه را واگذار کردیم.

مقانلو ادامه داد: اکثر امتیازات ما را مهدی جلالی به حریفان داد چرا که برای نخستین بار مسابقات جهانی را تجربه می کرد و نتوانست فشار روانی رقابت ها را تحمل کند و امتیازات زیادی را از دست داد.

وی تصریح کرد: چون باید از حضور تمام ملی پوشان در پیکارها استفاده می کردیم متاسفانه کاری از دست ما در این شرایط ساخته نبود.جبران امتیازات از دست رفته بسیار سخت و مشکل بود.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: اگر بهنام اسبقی را در اختیار داشتیم و راند اول رقابت ها را با اختلاف امتیاز مناسبی پشت سر می گذاشتیم به طور حتم به نیمه نهایی راه پیدا می کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار