اسبقی: موج منفی در تکواندو منجر به ناکامی تیم ملی شد / منتقدان به دنبال منافع خود بودند

ملی پوش تکواندو گفت: موج منفی در تکواندو به قدری زیاد بود که در مسابقات گرندپری و جام جهانی جمهوری آذربایجان احساس تنهایی کردیم.

بهنام اسبقی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در این مدت موج منفی در تکواندو به حدی رسید که در جمهوری آذربایجان احساس تنهایی کردیم. کسی دلش با تیم ملی نبود و افرادی که از بیرون فدراسیون نظر می دادند و انتقاد می کردند،  فقط به دنبال منافع خودشان بودند.

وی افزود: انتقاد سازنده خوب است اما این حواشی ها تمرکز را از ما گرفت و تیم ملی را تخریب کرد. بسیاری از افراد از این شکست خوشحال شدند.

اسبقی ادامه داد: برترین های دنیا در گرندپری حضور داشتند و اگر من و یعقوبی دچار مصدومیت نمی شدیم به طور حتم می توانستیم مدال این رقابت ها را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: با مصدومیت من تیم ملی در وزن شماره 3 خود دچار خلا شد و مهدی جلالی در رقابت های جهانی به جای من به میدان رفت که نخستین تجربه خود را در این رقابت ها کسب می کرد که باتوجه به اولین حضورش نتیجه ای که کسب کرد طبیعی بود.

ملی پوش تکواندو در خصوص استعفای مقانلو و ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: در بحث مدیریتی دخالت نمی کنم، مقانلو و ذوالقدر زحمت زیادی کشیدند و باید با توجه به کارنامه مقانلو حرمت این مربی را بیشتر از این ها حفظ می کردیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۰۵ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
خجالت بکشین دیگه مدام حاشیه حاشیه. تو رو خدا مردم رو چی فرض کردی شما آقای اسبقی؟ موج منفی از کجا اومده؟ از افتضاح المپیک اومد. همون افتضاح باعث شد دو ماه فرصت اردو رو از دست بدید تازه توی اردو هم که باز مصدوم بودی. تیم ایران ۵ بازیکن داشت چرا شما که همه کاسه کوزه ها رو سر جلالی میشکید نمیگید که ۴ نفر دیگه همه قهرمان جهان وآسیا بودن؟ حالا کی منصف نیست شما یا منتقدین؟
آخرین اخبار