صفرپور:

مسابقات لیگ پشتوانه خوبی برای تیم ملی است/ عنوان بهترین مربی جهان آرزوی هر مربی است

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان نوجوان گفت: سطح مسابقات لیگ برتر به حدی پیشرفت کرده که می توان به پشتوانه سازی تیم ملی امیدوار بود.

فاطمه صفرپور در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: لیگ برتر بانوان در سطح بالایی برگزار شد و حضور فعال تکواندو کاران نوید پشتوانه سازی تیم ملی را در سال های آینده را می دهد.

وی ادامه داد: من در مسابقات لیگ به عنوان کمیته فنی حضور داشتم و می توان گفت سطح این دوره از رقابت ها بسیار بالا بود و تیم ها به صورت حرفه ای تر عمل کردند.

صفرپور افزود:اکنون با اطمینان می توانیم تکواندوکارانی که در لیگ حضور داشتند را به تیم های ملی تزریق کنیم و بتوانیم در مسابقات جهانی حاضر حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص مسابقات جهانی کانادا گفت: مسابقات کانادا در رده جهانی بود و از سطح بالایی برخوردار بود و 110 کشور حضور داشتند و تقسیم 8 مدال طلا بین کشورها نشان از آمادگی بالای تیم ها داشت. باید سخت تلاش کنیم تا در دو سال بعد هم جزو مدال آوران این مسابقات باشیم.

وی تصریح کرد: اکنون تکواندو به جایی رسیده که هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت و دیگر مدال ها به نام کشورها نیست و باید برای کسب سکوهای قهرمانی تلاش کرد.

صفرپور ادامه داد:در یازدهمین دوره مسابقات جهانی توانستیم عنوان قهرمانی را پس از سالها از کره جنوبی بگیریم و با کاپ قهرمانی به کشور برگردیم.

وی در خصوص کسب عنوان بهترین مربی جهان عنوان کرد: آرزوی هر مربی است که با قهرمانی تیمش در رقابت های جهانی این عنوان را کسب کند و خوشحالم که در بین 110 مربی توانستم این افتخار را برای کشورم رقم بزنم. البته این موضوع کار را برای من سخت خواهد کرد اما تلاشم را بیشتر می کنم تا در رقابت های پیشرو نیز از این عنوان دفاع کنم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در سال 2017 مسابقات آسیایی را در رده نوجوانان در پیش داریم که هنوز میزبانی آن مشخص نیست اما از همین حالا در پی آمادگی ملی پوشان هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار