زمان انتخابات فدراسیون دوومیدانی مشخص شد

با موافقت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی مشخص شد.

با برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری برای پیشنهاد زمان برگزاری مجمع انتخاباتی احراز پست ریاست این فدراسیون و نظر به موافقت معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی ساعت ۱۰ روز ۲۱ خرداد ماه سال جاری در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

احسان حدادی، مهدی مبینی، افشین داوری لطف‌آبادی، ایرج عرب، مهران تیشه‌گران، هاشم خزایی، عنایت حسن‌پور، هاشم صیامی، سیدعلی کریمی، روح‌الله عسگری، مصطفی زرین افضل، عباسعلی مدیح و مهدی شریعتی فیض‌آبادی برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۶:۳۳ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
یک پیشنهاد ویژه و انحصاری از طرف خودم به فدراسیون دو و میدانی یک مسابقه دو بی نظیر و بسیار طولانی از نظر زمانی و مسافت بدون خط پایان مشخص را به ورزشهاتون اضافه کنید اونم دوندگی چند ماهه برای گرفتن خودرو از ایرانخودرو است .الان دوماهه از زمان تحویل خودرو طبق قرار داد گذشته و هنوز ما در حال دویدن هستیم و هیچ خودرویی که در اصل خط پایان و پیروزی باشد مشاهده نمیشود.ارادتمند همه ورزشکارا ولی همتون پیش بساک کم آوردید .ماراتون هم بزنه گاراژ
آخرین اخبار