بانوی تکواندوکار المپیکی: فدراسیون پیشنهاد مربیگری به من نداده است

خوش جمال فکری گفت:فدراسیون هنوز درباره مربیگری به من پیشنهاد جدی نکرده اما تا دو هفته آینده این موضوع مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سارا خوش جمال فکری بانوی تکواندوکار کشورمان به علت آسیب دیدگی در ناحیه رباط صلیبی پای خود به مدت سه سال از دنیای حرفه ای ورزش فاصله گرفت تا اینکه در دی ماه سال جاری به عنوان مربی در اردوی مشترک تیم ملی بانوان با تیم هنک گنگ به مدت ده روز کنار مهرو کمرانی سرمربی تیم  فعالیت کرد، به نظر می رسد که وی به عنوان گزینه جدید فدراسیون برای مربیگری تیم ملی بانوان مطرح شود.

در این خصوص با سارا خوش جمال فکری گفتگویی کردیم:

سارا خوش جمال فکری در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: حدود سه سال است که به علت مصدومیت از ورزش تکواندو فاصله گرفتم و در این مدت به ادامه تحصیل پرداختم. در اولین حضور پس از رفع مصدومیتم ، به عنوان مربی، تیم ملی بانوان را در یک اردوی مشترک با تیم هنک کنگ در کنار مهرو کمرانی فعالیت کردم.

بانوی تکواندوکار المپیکی کشورمان افزود: من به عنوان مربی در اردوی ده روزه تیم ملی بانوان در کنار مهرو کمرانی سرمربی تیم حضور داشتم و تجربیاتم را در اختیار بانوان تکواندوکار کشورمان قرار دادم اما در این مدت فدراسیون با من صحبت خاصی نکرد. 

وی عنوان کرد: اردوی تیم ملی با هدف آشنایی هر چه بیشتر ملی پوشان با ورزشکاران سایر کشورها برگزار شد و در این مدت توانستیم سطح فنی ورزشکارن مان را ارتقا دهیم.با توجه به مسابقات بین المللی پیشرو برگزاری اینگونه اردوها به آمادگی ملی پوشان کمک زیادی می کند.
وی در خصوص مربیگری اش در تیم ملی گفت: هنوز پیشنهاد جدی از سوی فدراسیون به من نشده است اما در صورتی که به این عنوان انتخاب شوم تمام تلاشم را برای پیشرفت تکواندوی بانوان خواهم کرد.

خوش جمال فکری ادامه داد: تصمیم فدراسیون مبنی بر مربیگری من در تیم ملی طی یک یا دو هفته آینده مشخص می شود و در صورت قطعی شدن با تمام وجود در کنار کادر فنی و ملی پوشان خواهم بود.


گفتنی است تیم ملی تکواندو بانوان در بازی‌های همبستگی اسلامی در باکو و مسابقات جهانی 2017 کره جنوبی در فروردین و تیرماه سال آینده شرکت می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار