اصفهان؛

دست پر به اهواز برمی گردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در مقابل ذوب آهن بازی سختی را پیش رو داریم و دست پر به هواز بر می گردیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نعیم سعداوی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیم های ذوب آهن و فولادخوزستان، شهادت اتش نشانان حادثه پلاسکو را تسلیت گفت و افزود: آتش نشانان با جان فشانی تلاش می کنند تا حافظ جان و مال ما باشند لذا مردم ایران هیچ گاه تلاش و ایثارگری آنها را فراموش نخواهند کرد.
وی در خصوص دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: تیم ذوب آهن تیمی است که به لحاظ نفرات و مهره ها و ساختار مناسبی که دارد در فوتبال ما جایگاه مناسبی پیدا کرده است.
سرمربی فولادخوزستان گفت: فردا بازی سختی پیش رو داریم، ذوب آهن بلحاظ بدنی بسیار آماده است، امیدوارم بتوانیم اتفاقات بد فوتبالی که در هفته پیش برای ما رخ داد را جبران کنیم.
وی خاطرنشان کرد: فردا به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود و تلاش همه مجموعه این است که بازی با کیفیتی ارایه کنیم و دست پر به اهواز برگردیم.
وی افزود: پرونده بازی گذشته بسته شده و تمرکزمان روی این بازی است.
سعداوی در خصوص شرایط بازیکنانش در دیدار مقابل ذوب آهن گفت: متاسفانه 2 بازیکن خود را به دلیل سرماخوردگی در اختیار نداریم.
وی گفت: همچنین بختیار رحمانی و میثم دورقی هم به ما اضافه شدند و با صلاحدید کادر فنی در بازی حضور خواهند داشت، اما باید قبول کنیم فشردگی مسابقات گریبانگیر تیم ها شده و بیشتر وقت تیم ها به ریکاوری می گذرد و وقت کمی برای مرور برنامه های فنی داریم.
در چهارچوب هفته هجدهم لیگ برتر، تیم های ذوب آهن و فولاد روز دوشنبه 4 بهمن ماه از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم خواهند رفت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.