اصفهان؛

ذوب ‌آهن هم می‌توانست برنده شود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:فرقی نمی‌کند بازی ذوب آهن را ببیند یا یک تیم خارجی آدم از دیدن بازی این تیم لذت می‌برد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: در این چند ساله برای من در زمان مربیگری یک بازی استقلال و پرسپولیس 3 بر 2 بود و یکی هم این بازی، مردم از دیدن این بازی لذت بردند و تیم خوب ذوب‌آهن هم می‌توانست برنده شود.

وی افزود: افسوس می‌خورم که بازیکنی مثل هادی محمدی چرا اینگونه بازی می‌کند، با کرار برخورد می‌کنم حتی اگر شده عذرش را هم می‌خواهم به مجتبی حسینی هم تبریک می‌گویم؛ وقتی کار ندارم بازی ذوب‌آهن را می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: فرقی نمی‌کند بازی ذوب آهن را ببیند یا یک تیم خارجی آدم از دیدن بازی این تیم لذت می‌برد. 

قلعه‌نویی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری خوبی بود، زرگر به قشنگی بازی اضافه کرد، جاهایی 50 - 50 را طبیعی بود که سوت به سود حریف بزند؛ وقتی داور نباشد بازی انجام نمی‌شود داور در زیبایی بازی تأثیر زیادی داشت.

وی در مورد اینکه ذوب آهن دو سال در فینال حذفی بود در لیگ انگیزه نداشت شما چه تدبیری دارید که این اتفاق برای تراکتورسازی نیفتد، عنوان کرد: فاصله زیادی بین نیمه نهایی و فینال جام حذفی هست، در این دو روزی که استراحت داریم حق داریم لذت ببریم و بعد از آن باید به فکر بازی‌های لیگ باشیم و چند بازیکن خوب هم به تیم اضافه می‌کنیم؛ حذفی را هم تا فینال از ذهنمان پاک می‌کنیم، با توجه به اینکه 10 - 12 روز بیشتر بازی‌ها تعطیل نیست فقط به لیگ فکر می‌کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد کرار گفت: قبول دارم ممکن است کرار یک سری مشکلات درونی داشته که نباید بگوییم، اما سر این مسأله با او برخورد می‌کنیم. 

قلعه‌نویی در مورد وضعیت سروش رفیعی مطرح کرد: هیچ بازیکنی را به زور نگه نمی‌داریم اگر بماند به تیم ما کمک می‌کند، اگر بخواهد برود شخصاً یک میهمانی تشکر آمیز می‌گیریم، او در دوسالی که در تراکتور بود خیلی به ما کمک کرد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.