اصفهان؛

امیدوارم زمین فولادشهر اجازه ارائه بازی خوب را بدهد

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم کیفیت زمین فولادشهر اجازه بازی خوب را بدهد و از همین رو ای کاش بازی در نقش‌جهان برگزار می‌شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه‌نویی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: اصفهان به نوعی شهر دوم من محسوب می‌شود و از همین جا از مدیران سپاهان برای در اختیار قرار دادن زمین تمرین تشکر می‌کنم.

وی افزود: هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا و تکنیکی هستند؛ امیدوارم کیفیت زمین فولادشهر این اجازه را بدهد و از همین رو ای کاش بازی در نقش‌جهان برگزار می‌شد.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: باعث تأسف است که در این روزگار 20 ورزشگاه خوب نداریم؛ جای تأسف است که در این کشور برخی‌ها در قبر می‌خوابند و کشور ثروتمندی مثل ایران باید همه چیزش خوب باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم ورزش دیگر قائم به فرد نباشد و وزیر ورزش نیز تا زمانی که هست، این‌گونه رفتار کند؛ زمانی که می‌بینیم تیم‌های مثل راه‌آهن و شاهین و ... در لیگ نیستند، از عدم برنامه‌ریزی‌ها باید نگران شد.

قلعه‌نویی در مورد ذوب‌‌آهن نیز تصریح کرد: این تیم بازی‌های زیبایی را ارائه می‌کند و چند سالی است که با  برنامه به میدان می‌آید؛ روی نقاط ضعف حریف و قوت خودمان کار کردیم و با پیروزی مقابل نفت از روحیه خوبی برای این دیدار برخور داریم و تنها نگرانی ما این است که زمین فولادشهر اجازه بازی زیبا را بدهد.

وی در مورد مهدی رجب‌زاده نیز گفت: در مورد این بازیکن جای صحبتی دیگر نمی‌ماند و او یک الگو خوب برای جوانان کشورمان است.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز اذعان کرد: در بازی فردا یکی از دو تیم حذف خواهند شد اما ذوب‌آهن یک مربی خوب را به فوتبال ایران معرفی کرد و اعیار حسینی امروز بیشتر از گذشته مشخص شد.

وی در مورد باشگاه ذوب‌آهن بیان کرد: این باشگاه همیشه اخلاق‌مدار و سازنده بوده است و روند اخلاق‌مداری در باشگاه ذوب‌آهن حرف اول را می‌زند؛ یحیی گل‌محمدی هم مربی بزرگی است و جای تشکر دارد که یک سرمایه به فوتبال ما معرفی کرده است.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.