اصفهان؛

سپاهان به خودباوری رسیده است

سرمربی سپاهان گفت: به خودباوری رسیدیم و آمادگی خوبی برای دیدار مقابل سایپا داریم و با تمام وجود بازی می کنیم تا از این مرحله هم رد شویم و به جمع 4 تیم برتر برسیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار با سایپا در جام حذفی اظهار داشت: با توجه به دو بازی گذشته در جام حذفی خوب ظاهر شدیم و به خودباوری رسیدیم و آمادگی خوبی برای بازی با سایپا داریم.

وی افزود: با تمام وجود بازی می‌کنیم تا از این مرحله هم رد شویم و به جمع 4 تیم برتر برسیم، برای این مسیر نیز برنامه خاصی داریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: این بازی راحت‌تر از بازی‌های قبل است، چون دیگر برای رقیبمان بازی مرگ و زندگی نیست؛ دو حریف قبلی واقعاً ناشناخته بودند، اما فردا با تیمی بازی داریم که هم ما از آن‌ها شناخت داریم و هم آن‌ها از ما.

ویسی در ادامه عنوان کرد: در واقع سپاهان و سایپا بارها در فوتبال ایران تنشان به هم خورده و تفکراتمان یک جور است؛ خوشحالیم به یک تیم لیگ برتری خوردیم، چون در غیر این صورت باز هم کار برای ما خطرناک می‌شد.

وی گفت: بازی‌هایمان را سازماندهی کردیم و مرحله به مرحله جلوتر می‌رویم؛ هر چه که جلوتر می‌رویم از نفرات با تجربه و جوان بیشتر استفاده می‌کنیم، هر چند که ما جوان‌ترین تیم لیگ هستیم و در بازی‌های گذشته نیز از بازیکنانی استفاده کردیم که کمتر از آنها بهره برده بودیم و مطمئناً باز هم از آنها استفاده خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه فردا از کدام دروازه‌بان تیمش در ترکیب استفاده می‌کند، عنوان داشت: هنوز در این مورد تصمیم‌گیری نکردیم و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

ویسی در مورد بازیکنانی که از آن‌ها به عنوان لیست ورودی و خروجی این تیم نام برده می‌شود، مطرح کرد: ابتدای به امر ما با بازیکنان تیم‌هایی که با آنها بازی داریم، صحبت نمی‌کنیم چون این کار جوانمردانه نیست، اما نفراتی را مد نظر داریم ولی با کسی قطعی صحبت نکرده‌ایم؛ باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و منتظر بمانیم تا مشخص شود چه بازیکنانی جدا می‌شوند و ما چقدر می‌خواهیم در نیم‌ فصل هزینه کنیم.

وی اضافه کرد: مطمئناً در بازی فردا از تمام شرایط نهایت استفاده را خواهیم کرد و می‌دانم که فردا تماشاگران دو برابر بازی‌های قبل استقبال خواهند کرد، البته ما نمی‌خواهیم بازی به وقت اضافه بکشد، چون 5 روز بعد با استقلال بازی داریم و با تمام وجود بازی می‌کنیم تا در 90 دقیقه برنده باشیم و انرژی‌مان بیشتر تلف نشود هرچند که فوتبال است و مسائل آن غیرقابل پیش‌بینی.

سرمربی سپاهان در مورد سایپا گفت: سایپا تیم با تجربه و خوبی است و ما به جایگاه این تیم در جدول نگاه نمی‌کنیم؛ سایپا یک تیم دوست داشتنی است، اما فردا روز سختی برای آن‌ها خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار