اصفهان؛

قول شرف می‌دهم سهمیه بگیریم

سرمربی سپاهان گفت: نفت بسیار بسته بازی کرد تا یک امتیاز را بگیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از بازی نفت آبادان گفت: نفت بسیار بسته بازی کرد تا یک امتیاز را بگیرد، همه راه ها را رفتیم ولی شانس با ما یار نبود.

وی افزود: توپ هایمان گل نشد، می‌شد برنده باشیم اما شانس با ما یار نبود؛ از هواداران متشکرم که ما را همراهی کردند.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: بازی بدون شرحی بود و زمانی که حریف بسته بازی می‌کند باید بازی را به سمت گوشه‌ها برد تا بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم؛ این کار را انجام دادیم و از پشت دروازه هم اقدام به شوت‌زنی کردیم اما نشد.

ویسی در مورد داوری گفت: مردم با هوش هستند و از زمانی که تیم بد بازی کند شعار حیا کن رها کن سر می‌دهند و زمانی که خوب بازی کنند از تیم تشکر می‌کنند. عملکرد بد داوری باعث اعتراض آنها شد اما من کسی نیستم که به عملکرد داوری اعتراض کنم.

وی ادامه داد: اعتراضات پیش می‌آید اما من حرفی نمی‌زنم و آنچه که مشخص است نیاز به گفتن ندارد. مثل برخی از سرمربیان نیستم که در اعتراض به داوری تیم را بیرون بکشم.

سرمربی سپاهان گفت: زمانی که بچه 14 ساله به من فحش می‌دهد از پدرش یاد نگرفته و نگاه به اطرافش می‌کند؛ زمانی که داوری بد عمل می‌کند همه اعتراض می‌کنند. در این چند سالی که من سرمربی بودم بررسی کنید حتی برای یک صحنه هم اعتراضی نداشتم. از داوران می‌خواهم که به کنار زمین نگاه نکنند و سوت بزنند. قول می‌دهم به سپاهانی‌ها که این تیم را همانطور که دوست دارند مشاهده کنند و قول شرف می‌دهم با تمام توان تلاش می‌کنیم تا سهمیه بگیریم. در سالی که سپاهان قهرمان شد یازده امتیاز عقب بود و توانست قهرمان شود. قول می‌دهم با تمام وجود و با حمایت هواداران سپاهان برای موفقیت این تیم تلاش کنیم.

وی افزود: 18 بازیکن زیر 21 سال را آورده‌ایم که این هم مورد توجه همه قرار گرفته و بزرگان اصفهان در تماس با من از من تشکر می‌کنند. کادر فنی سپاهان همه سپاهانی هستند و سپاهان در طی 10 سال آینده همانطور که خوب بوده بهتر هم خواهد شد.

ویسی عنوان کرد: تیم پرسپولیس سه سال زجر کشید تا به شرایطی رسید که در حال حاضر همه تیم‌ها را شکست می‌دهد. امیدوارم در پایان هر کجا سپاهانی هست آنها را خوشحال کنیم و نیم‌فصل دوم اوضاع ما بهتر بوده و هفت بازی است که شکست نخورده ایم اما تساوی در خانه رضایتبخش نیست و ان‌شاءالله با پیروزی مقابل پیکان جبران می‌کنیم.

وی در مورد خرید هم گفت:‌ علی کریمی را بعید می‌دانم به تیم سپاهان بیاید. در مورد آمدن فرشید باقری هم کمتر شده است. به دنبال جذب یک هافبک هستیم و در بین گزینه‌های ایرانی و حتی آسیایی خوب به دنبال جذب بازیکن هستیم. در پایان هم اصفهانی‌ها قدر من را می‌دانند و من روی این تیم تلاش بسیاری کردم. امیدوارم در پایان بتوانیم جایگاه خوبی کسب کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.